Skip to main content

Volstrekt eens met Martin1969! Biedt de mogelijkheid om te zappen langs je eigen favorieten. Ik hoef alle buitenlandse shit niet te zien.

Ben sinds kort overgestapt...Maar heb enorme spijt. Geen goede en omslachtige interface

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

Ben sinds kort overgestapt...Maar heb enorme spijt. Geen goede en omslachtige interface

@PollekeG  Persoonlijk vind ik ook wat van de interface van tv+.

Die interface lijkt heel erg op de interface van de website tv.kpn.com  En die interface is op mijn pc prima te bedienen met muis en met touch. Echter, het bedienen van de interface van de tv+ box met de bijgeleverde afstandsbediening is een ander verhaal. Die vind ik niet handig. M.i. had kpn hier andere keuzes moeten maken.


Ben sinds kort overgestapt...Maar heb enorme spijt. Geen goede en omslachtige interface

@PollekeG  Persoonlijk vind ik ook wat van de interface van tv+.

Die interface lijkt heel erg op de interface van de website tv.kpn.com  En die interface is op mijn pc prima te bedienen met muis en met touch. Echter, het bedienen van de interface van de tv+ box met de bijgeleverde afstandsbediening is een ander verhaal. Die vind ik niet handig. M.i. had kpn hier andere keuzes moeten maken.

Ze moeten kijken naar de ziggo software... Die is echt véél beter. Makkelijker én intuïtiever! Nu kijk ik al weer uit naar de overstapdatum... Helaas.


Hoi @PollekeG, welkom hier. 

Jammer om te lezen dat je het zo ervaart. Het is een nieuwe en andere manier van tv kijken. Dat is anders dan je voorheen gewend. Het kan even wennen zijn. 

Verder is al je feedback welkom. 

Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, horen wij dat natuurlijk graag. 


Ik vindt de afstandsbediening ook een slecht ontwerp.

De volumeknoppen en de knoppen voor wisselen van zender staan tussen de numerieke toetsen onderin en wat andere toetsen erboven.

Ook zijn die knoppen te klein (niet langwerpig genoeg). Welke 'n00b' heeft dit ontworpen ?

Heb regelmatig dat ik een kanaal terug ga, terwijl ik een kanaal hoger wil zappen.

Slecht ontwerp, KPN.

Maakt de volume- en zenderwisselingsknoppen groter en houdt boven en onder die knoppen meer ruimte. Dat kan makkelijk, want veel ruimte onderin op de AB is onbenut.

 

 


@Makiye 

Je kan beter een eigen topic hierover maken.

Deze topic gaat hier niet over.

 

@PollekeG 

Wat zijn eigenlijk precies jouw problemen?

Als je de box aanzet en je drukt op een cijfer, dan gaat hij meteen naar die zender.

Als je een app hebt gekeken, klik je eerst op home en daarna op een cijfer.

Het interface van Ziggo ken ik niet, maar mijn zus (die wel Ziggo heeft en de Next mini box) is niet tevreden over de interface van Ziggo en vind de app's bij Ziggo erg lastig.