Skip to main content

Vandaag nieuwe tv ontvanger gekregen. Nu heb ik zeer spikkelig beeld. Hoe kan ik dit oplossen?

 

Hi Karel, welkom op het forum. 

Zou je kunnen toelichten wat spikkelig precies is? Eventueel een foto willen plaatsen hier? Zouden wij ook mogen weten hoe de ontvanger ingesteld is bij de beeldscherminstellingen? 

Als laatste vragen, welke televisie heb je precies en zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 


Karel, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Wij hebben ook sinds een week last van regelmatig spikkelig beeld. Het in minder dan sneeuw beeld. Zeg maar natte sneeuw 🙂 denk dat het tijd wordt voor een nieuw kastje.

 


Welk type ontvanger heb je en is die bekabeld aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch ?


 


Welk type ontvanger heb je en is die bekabeld aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch ?

Draadloze verbindingset. Al gereset. Nooit problemen mee gehad. Als ik nu de Switch hdmi er uittrek en weer terug doe is het wel weg...


Probeer te testen met een kabel om te kijken of het probleem zit in het draadloze verbindingsets. 


Wat voor HDMI switch bedoel je? Een apparaat waarmee je meer HDMI apparaten aansluit op 1 poort? 

Zou je het even een tijdje willen testen zonder die switch? 

Probeer te testen met een kabel om te kijken of het probleem zit in het draadloze verbindingsets. 

Ook dit graag. 

Laat het ons weten. 


Tot op vandaag gee witte spikkels meer gehad :-)

Hdmi kabel van de Nintendo Switch uit de tv gehaald en nu is het probleem blijlbaar opgelost.


Fijn dat het weer werkt in ieder geval. :relaxed: