Skip to main content

Bij mij werkt vooruit- of achteruit spoelen ook niet goed. Ik heb ook google tv en daar werkt het wel. Wat ook frustrerend is dat bluetooth problemen geeft. Geen volume-synchronisatie en koppelt niet meer na opnieuw opstarten. Oplossing is verwijderen en weer opnieuw koppelen.  Wat mij verbaast is dat dit soort simpele problemen niet direct wordt opgelost. De beleving van het gebruik van kpn tv is nu teleurstellend. Mijn verzoek: geef het prioriteit. Omdat met dit soort irritante “foutjes” de algehele beleving van kpn internet negatief wordt!

Admin: afgesplitst, eigen topic voor bericht aangemaakt

Hi @Ron289! Wat haperingen kunnen soms optreden, al snap ik dat het fijner zou zijn als dit niet het geval was. 

Je geeft aan dat je de afstandsbediening opnieuw koppelt en dat het dan weer werkt, blijft het dan ook werken? Of keert het probleem na een poosje weer terug? 

In het laatste geval, zou je de TV+ Box eens willen herstarten? Dit doe je door de KPN knop (rechtsboven op de afstandsbediening) lang ingedrukt te houden. Je krijgt dan een keuzemenu met ook een herstart optie.
Mocht dat niet helpen, zou je dan de TV+ Box reset eens uit willen voeren? Ik ben benieuwd of het dan goed blijft werken. 

Hoi, Ik heb alles geprobeerd (ook een reset en herstart) en het probleem is ook na een update nog steeds aanwezig,  Spoelen gaat absoluut niet soepel (zoals in google tv) en bluetooth-volume werkt helaas ook niet.

Wat jammer dat het nog steeds niet lukt. 😕 Wat als je een fabrieksreset van de TV+ afstandsbediening probeert? Als je hem daarna opnieuw koppelt ben ik benieuwd of het spoelen soepeler gaat en of je dan ook de volume goed kunt regelen. 

Mocht de TV+ Box achter een deurtje of ingebouwd staan, test het dan tijdelijk ook even door de TV+ Box in het zicht te zetten.
Ik hoor de resultaten graag!

Reageer