Skip to main content

spontaan vanochtend geen internet, TV en telefoon meer, 

Modem rest gedaan, en ook nog naar standaard instellingen gereset, helaas geen resultaat.

Online modem test gedaan geeft aan, dat er geen internet verbinding is met modem.

Graag hulp.

 

Met vrg Ron

Hallo @Rofelo,

Dat is inderdaad geen goed teken. Wat geeft het modem exact aan qua lampjes? Zou je ook alvast je forumprofiel in willen vullen met je gegevens?  Is er ook geen storing bekend in jouw buurt? 


alleen het internetlampje brand niet de resat wel

 


Hallo @Rofelo 
Dan kan het zijn dat er een tijdelijke onderbreking van de diensten is. Kun je een seintje geven als je je forumprofiel ingevuld hebt? Dan geef ik je signaal even door aan de moderators hier, dan kunnen deze even met je meekijken. 


ingevuld

 


Hi @Rofelo, bedankt voor jouw bericht! Wat balen dat jij helemaal geen diensten meer hebt!
Even ter controle: heb jij het modem als volgt een reset gegeven: 

  1. Druk voorzichtig een paperclip of ander puntig voorwerp in het gaatje ‘reset’. Je vindt het reset gaatje naast de stroomkabel, aan de zij- of achterkant van het modem.
  2. Druk deze in tot het 'Power' lampje rood gaat branden.

Laat de KPN Experia Box 30 minuten aanstaan en onderbreek de procedure niet! Na de reset moeten de lampjes ‘Power’, ‘Services’ en ‘Internet’ weer branden.

Ik hoor graag van je!


al meerdere keren gedaan, helaas geen resultaat. lampje internet op Box blijft uit!!

 


Inmiddels kpn gesproken, modem heeft het begeven morgen een nieuw modem.

ma div, testen besloten een nieuw modem.

 

mvg. RFL

 

 


We kunnen vanuit onze kant ook geen verbinding krijgen met het modem. Ik heb bij deze een nieuw modem voor je aangevraagd: deze ligt vanaf morgen voor je klaar: details ontvang je per SMS (nummer eindigend op 921) en in een privébericht. Op ditzelfde mobiele nummer krijg je, ter overbrugging van deze verstoring 100GB data bijgeschreven. 
Laat je weten of het vervangen van het modem het probleem verholpen heeft?


Vriendelijk dank dank voor jullie snelle en goede hulp.

Mvg, RFL


Aan de Medewerkers die mij gister hebben geholpen: 

Modem ontvangen en het werkt weer prima.

Bij deze wil ik de medewerkers danken voor hun goede nette, zeer snelle reactie en medewerking aan de oplossing.

 

MVG. RFL


Kijk, zo lezen wij dat graag! Fijn dat alles weer up and running is en wij waarderen het zeer, dat jij dit hier nog even terugkoppelt: dank je wel! :smiley: