Skip to main content

Een tijdje terug veel last gehad van het spontaan herstarten van m,n tv ontvanger (telfort) ik heb toen de klanten service gebeld (dat was op 25 Aug.2020) ik kreeg toen een nieuwe ontvanger opgestuurd nu ruim 14 dagen later al weer 2x gebeurd dat m,n ontvanger weer spontaan ging herstarten zeer irritant wat kan hier het probleem van zijn

Een tijdje terug veel last gehad van het spontaan herstarten van m,n tv ontvanger (telfort) ik heb toen de klanten service gebeld (dat was op 25 Aug.2020) ik kreeg toen een nieuwe ontvanger opgestuurd nu ruim 14 dagen later al weer 2x gebeurd dat m,n ontvanger weer spontaan ging herstarten zeer irritant wat kan hier het probleem van zijn

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Hallo @HansvK28, welkom! Wat vervelend dit, zeg! Begrijp ik goed dat je op dit moment gewoon nog klant bij Telfort bent? In dat geval zul je echt even contact met hen op moeten nemen via 0900-9596. Ik kan dan op dit moment jouw gegevens nog niet inzien! Mijn collega's helpen je er graag verder mee. 


Bedankt...dat hebt je goed begrepen ben nog steeds klant bij Telfort en wat je al zei neem contact op met nr.0900-9596 nou dat heb ik gisteren meerdere malen geprobeerd maar na een keer 45 min.in de wacht te hebben gestaan (kost mij teveel) en nog niks opgeschoten de moed maar opgegeven heeft geen zin om te proberen te bellen kost je alleen maar klauwen met geld en….ik zit hier nog met de problemen ben er niet blij mee.
Heel irritant als je tv zit te kijken en de ontvanger springt spontaan op herstarten (wel vanaf 70%)


Dat is wel heel erg rot! Je mag je vraag ook altijd op het Telfort forum stellen. Zelf kan ik nog wel meegeven om de tv-ontvanger eens 30 seconden stroomloos te maken en te controleren of de kabels tussen de ontvanger en je modem er goed stevig in zitten. 


Ik heb van alles gedaan modem gereset en gecontroleerd alle kabels nagekeken en zelfs meer dan 30 seconden de tv ontvanger stroomloos gehad en in z,n totaliteit vanaf 0% de tv ontvanger opnieuw her gestart word er ,n beetje moedeloos van.