Skip to main content

Ik heb dit probleem ook sporadisch. Nieuwe TV, Samsung ook overigens, al het andere Netflix enz. werkt altijd probleemloos, maar zo nu en dan de KPN smart app niet en dan dus precies deze storingsmelding. Ik heb het afgelopen jaar als ik deze melding kreeg gewoon vanaf de KPN app op m’n telefoon op de TV verder gekeken, maar ik was nu wel eens benieuwd wat dit nou is en wat er eventueel aan te doen is. Zoals gezegd sporadisch heb ik dit en de volgende dag is het altijd weer verdwenen. KPN kastje en afstandsbediening gebruik ik allang niet meer en gaat ook bijna altijd goed. Mag ik uit bovenstaande dus opmaken dat KPN niet weet waar deze foutmelding vandaan komt en wat er aan te doen is? 

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

@Julius de Roos 

Wel zonder dat je op zo'n mooie televisie via de KPN smart ITV app kijkt.

Het beeld via de KPN tv ontvanger is mooier.

 

En me de nieuwe KPN tv+ decoder, 7022, kan dat zelfs via WIFI.😉😊


Hi @Julius de Roos en welkom op het forum! In een eerder topic zie ik dat dit probleem als volgt was opgelost: 

Wij hadden hetzelfde probleem (ERR_NETWORK_CHANGED). Stroom van de Samsung TV uit- en ingeschakeld en probleem opgelost!

Is dit bij jou toevallig ook de oplossing? Ik ben benieuwd! 

En me de nieuwe KPN tv+ decoder, 7022, kan dat zelfs via WIFI.😉😊

Jij kan ze mooi verkopen Joop. 😄


@Sanne_M 

Dank je.

Dat was ook mijn beroep voordat ik met pensioen ging.

Ik werkte bij een elektronica groothandel.😉


@joop2011 @Sanne_M Hi Joop en Sanne, Dank voor jullie reacties! Ik heb de nieuwe TV op een nieuwe plek gezet waar ik het zo “clean” mogelijk zonder snoeren en doosjes wilde hebben. Het is uiteraard ook helemaal geen groot probleem, maar zoals ik aangaf heb ik dit echt enkel met de app van KPN. Al het andere Apple TV, Netflix, Youtube enz. heeft dit nooit dus vandaar dat het een beetje gek is dat de TV aan en uit zou moeten terwijl die het gewoon doet. Maar mocht het weer voorkomen zal ik dat in ieder geval proberen!