Skip to main content

Goedenavond,

Ook ik heb geen idee hoe ik ons Spotify account kan activeren.

Kun je mij hiermee op weg helpen?

 

Hi @RenskeAlex, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Renske, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Beste Alex_P, we hebben ons profiel aangepast/ingevuld. Kun je ons verder helpen met spotify.

Met vriendelijke groet. 


Beste Alex_P we hebben na ons bericht niks meer van je vernomen. kun je op ons bericht reageren.

Met vriendelijke groet. 


Hi Renske, mijn excuses. Ik heb je vorige bericht helemaal over het hoofd gezien. 

Ik heb een nieuwe code voor je besteld waarmee je een Premium account kunt aanmaken of een gratis account koppelen. Binnen enkele uren zul je de code via e-mail ontvangen. 

Laat je even weten of het is gelukt? 


Hi Alex_P,

Ik krijg zojuist een berichtje van KPN dat per 08-11-2020 mijn abonnement wordt opgezegd en dat KPN het dan automatisch weer activeert. Volgens mij is het dus gelukt ;-)


Hi Alex_P,

Ik krijg zojuist een berichtje van KPN dat per 08-11-2020 mijn abonnement wordt opgezegd en dat KPN het dan automatisch weer activeert. Volgens mij is het dus gelukt ;-)

Klopt! Negeer dat berichtje maar, is een standaard bericht bij de actie die ik heb gedaan. Aangezien je bij ons Spotify niet meer hebt zal er dus ook niets worden geactiveerd. :wink: