Skip to main content

Op mijn tablet heb ik problemen met het geluid dat niet synchroon loopt met de spraak op TLC. Het begint goed, maar na nog geen minuut loopt het uit de pas. Wat kan ik doen

@SophiaGT Niets. Ligt aan TLC, zie en hoor het ook op mijn laptop.


Hoi @SophiaGT, welkom op het forum. We zien hier inderdaad ook dat dit niet soepel loopt. Onze iTV afdeling is hier mee bezig om te kijken waar het probleem zit en dit te (laten) herstellen. In de tussentijd is er helaas niet echt iets aan te doen. Je kunt het herkijken opnieuw starten, maar ook dan zal het na een poosje weer uit de pas gaan lopen. Je hebt wel goede kans dat als je gewoon blijft kijken het op den duur weer synchroon wordt, maar we kunnen niet garanderen dat het synchroon blijft. Probleem doet zich wel, voor zover we zien, alleen voor op iOS apparaten en de laptop. Dus mocht je nog een Android apparaat hebben zou het daarop wel goed moeten gaan. En op de tv ontvanger zelf ook.


Hallo Erik. Zowel mijn tablet als telefoon zijn Android. Dus daar doet het probleem zich helaas ook voor.


Ah, dat is goed om te weten, @SophiaGT.  Geef ik dat intern nog even door aan de tv mensen. Kun je nog aangeven welk merk en type apparaten dit zijn? En eens een specifiek programma aangeven waarbij je dit tijdens het terugkijken mee ervaart? Dan kunnen ze dit verder checken. En zodra ik verder meer weet, laat ik het hier weten.


Hallo,beide Samsung tablet sm t580 en telefoon j600fn/ds. Bij alle programmas hetzelfde probleem


Dank je, @SophiaGT! Ik heb inmiddels vernomen van mijn collega's dat het terugkijken van TLC en het bekijken van opnames van TLC weer goed zou moeten lopen sinds de 27e. Ervaar jij dat ook zo? Want anders laat ik ze daar opnieuw naar kijken. In dat geval wil ik je dan ook vragen om je forumprofiel in te vullen, zodat we (als het nodig is) kunnen kijken of dit eventueel iets is dat bij jou specifiek voorkomt.


Dank je, @SophiaGT! Ik heb inmiddels vernomen van mijn collega's dat het terugkijken van TLC en het bekijken van opnames van TLC weer goed zou moeten lopen sinds de 27e. Ervaar jij dat ook zo? 

 

Hallo Erik. Ik had nog problemen maar nadat ik de app opnieuw geïnstalleerd heb werkt het goed. 👍


Super, goed om te horen :)


Hoi, nu hier alweer een week dit probleem: TLC bij terug kijken. Op zowel iPhone als IPad (2x)

app al opnieuw geïnstalleerd, geen oplossing. 
hij probeert soms weer synchroon te lopen (door geluid of beeld te stoppen) na 10 seconden is ie dan weer out of sync. 


Ik zie het hier op mijn app ook, @Chantal12345678. 'k Geef het door en kom er op terug.


Het is weer hersteld, @Chantal12345678, per gisteren einde van de middag :)

Betekent dat voor programma's vanaf dat moment alles weer in orde is bij terugkijken. Bij oudere programma's kan het geluid bij Terugkijken, of bekijken van Opnames, nog wel niet-synchroon zijn.