Skip to main content

Is er inmiddels al meer zicht op spraakgestuurd de kanalen te wijzigen, want ik heb zojuist alles aangesloten en alles werkt behalve dat.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Angelique78, met de TV+ Box kan je inderdaad spraakgestuurd de kanalen wijzigen! Als dit bij jou niet werkt, laat het gerust weten. Ik ben er dan benieuwd naar waar het precies mis gaat?


Goedemiddag het lukt wel via de afstandsbediening maar dan moet ik alsnog eerat de knop van de google assistent indrukken maar van kanalen wisselen via de assistent op Google home gaat nog steeds niet want dan gaat ie naar you tube. Dus mijn vraag is klopt dit of zou dit dus inmiddels wel moeten kunnen. En zo nee wanneer komt hier dan een update voor. Ik hoor het graag


Ha @Angelique78, ik heb toch even een eigen topic voor je aangemaakt om het overzicht te bewaren. Ik begrijp dat als je op de afstandsbediening de knop van Google Assistent indrukt, dat het dan wel wil? En als je het via de Google Home probeert, lukt het niet? Geef je dan hetzelfde spraakcommando? Kan het zijn dat je nog iets aan kunt passen qua (spraak)instellingen op de Google Home?


Ja ik geef hetzelfde spraak commando. Maar als ik zeg ga naar rtl 5 op de tv (want zo heet mijn box) dan gaat hij wel naar rtl 5 maar op you tube. In het andere topic was dit ook al het probleem en toen werd er gezegd dat dit nog niet kon. Dus vandaar mijn vraag of dit inmiddels geüpdatet is


Hij gaat wel naar netflix e.d. maar kanalen wijzigen gaat dus niet.


Bedankt! Ik ga het verder voor je uitzoeken en kom er bij je op terug,


Hoi @Angelique78, we hebben dit voorgelegd aan het tv team en daar nu een terugkoppeling op. Ze geven aan dat dit iets is waar wat meer tijd in gaat zitten om uit te zoeken waar het mis gaat. Er zijn echter andere zaken die een hogere prioriteit hebben. En omdat het via de knop op de afstandsbediening wel werkt blijft dit voor nu even liggen.


Dit probleem speelt al jaren dus apart dat dit nog niet opgelost is. Nu moet je ten allen tijden op de knop drukken en is het hele aspect weg dat je spraakgestuurd de kanalen kan bedienen.