Skip to main content

Hallo ik had in gelogd voor tv kijken op laptop .Maar ik zag dat dat 7.95 per maand kost .Dus heb alles weer verwijderd want dat vind ik wel duur.Maar kreeg bericht als ik het niks vondĀ  dat ik jullie dat wil weten om dat ik misschien geregistreed sta en geen zin heb om elke maand dat te betalen .Anders stuur mij maar een berichtje kan ik jullie naam en adres gevenĀ 

Ā gr jose

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo ik had in gelogd voor tv kijken op laptop .Maar ik zag dat dat 7.95 per maand kostĀ 

Waar zag u dat?

Als u internet thuis + TV hebt, dan kunt u op de laptop tv kijkenĀ zonder meerkosten.Ā 


Beste @jose put,

Als je bij KPN internet + TV hebt kun je daar gratis gebruik van maken:Ā 

TV kijken op laptop

Je kunt dan inloggen met jou KPN ID en wachtwoord, of met abonnementsnummer en pincode van jou tv ontvanger.Ā 


En als je geen tv van KPN hebt, dan kan je er helemaal geen gebruik van maken, ook niet voor ā‚¬ 7,95 per maand. Voor zover ik weet.


En als je geen tv van KPN hebt, dan kan je er helemaal geen gebruik van maken, ook niet voor ā‚¬ 7,95 per maand. Voor zover ik weet.

@Nick83Ā die ā‚¬ 7,50 snap ik niet, heb meer het gevoel dat daar van die cybercriminelen achter zitten. Want voor ā‚¬ 7,50 ITV online dat is er niet eens. šŸ¤”šŸ˜‰


Geen idee waar je op ingelogd was @jose put .

Maar nergens op tv.kpn.com wordt een prijs vermeld. Je kan er alleen op inloggen als je thuis KPN ITV (met decoder) hebt.

Je naam en adres kan je hier invullen in je forumprofiel. Dat ziet niemand ter wereld behalve jijzelf en het kpn moderatorteam . Als die gegevens er staan kan en mag het moderatorteam e.e.a. nakijken voor je :relaxed: .