Skip to main content

Beste,

staat er ook een update op de planning van de app?

 

ben net overgestapt van ziggo, maar Mijn god wat

loopt de kpn app mijlenver achter op die van ziggo. 
Door en terugspoelen traag. Geen frame in frame om te zien waar je bent . Niet tappen voor 10 seconden vooruit achteruit. 
 

en in het algemeen , als ik bij ziggo iets opnam als een film al begonnen was werd toch de hele fm opgenomen ? Gaat dan nog eens gebeuren?

 

al met al een schrikbarend slecht niveau 

Welkom op het forum @martijndr! Jammer dat je ervaring met onze iTV app niet bevalt. Wat betreft een update, die doen we regelmatig. Ik heb nu alleen geen datum voor je waarop de volgende update komt.

Kan je nog aangeven op welk toestel je deze gebruikt? En welke Android of IOS versie daarop staat?

Ik heb voor je gekeken welke signalen die je aangeeft al bij ons bekend zijn. Voor degene die nog niet op de wishlist stonden heb ik een toevoeging gedaan. Wel kan ik geen beloftes maken over of en wanneer deze ingevoerd worden. 


Dag Bram! Ik zet nu 15.6 iOS erop.

 

snap dat je geen beloftes kan doen, maar schrik echt van het kwaliteitsverschil met ziggo. Anno 2022 mag je wel meer verwachten. Het door terugspoelen is ook zo traag . 
 

ben er inmiddels wel achter dat als je iets opneemt halverwege je de hele film wel kan zien, maar pas al de opname klaar is, dus niet gelijk naar opname en dan vanaf begin kijken. 
 

maar op de app ergens midden invallen en terug spoelen is traag, en gister voetbal opgenomen vanaf begin en dan lekker later beginnen ziet je er middenin schiet hij naar live , zie je de stand . Doet de app ook vaak 😓

 

groetjes 


De hele interface en app lopen echt mijlenver achter op ziggo. Als je terugkijk in de app bij voetbal en kiest voor vanaf het begin, schiet het vaak naar het heden . Zie je de tussenstand ineens. En het opnemen en dan vanaf begin gelijk kijken kan je mooi reclame skippen, ik ben net overgestapt , maar dit wordt 1 jaar kpn en dan weer weg. Je mag anno 2022 echt meer verwachten 


Denk dat kon er slim aan doet dit net zoals ziggo in te regelen. Is voor mij voldoende reden , eigenlijk het algehele gebruikersgemak, weer na 1 haar weg te gaan bij kpn. KPN zit nog in 2005 ben me kapot geschrokken van het niveau. Irriteer me aan stuk door 

 

Admin: Reactie samengevoegd met bestaand topic. 


@martijndr ik vind het vervelend te horen dat de ergernis zo diep zit. 

Ik kan geen verdere updates geven over het werk aan onze iTV app. Naast dat er continu gewerkt wordt om de gebruikerservaring zo goed mogelijk te maken. Meer kan ik op dit moment helaas niet voor je doen. 


Thx Bram . Het is niet anders en anders was het een kort kaartje kpn 😂


De app heeft nog steeds geen update gehad.

hij is traag

springt vaak naar het heden als ik terug kijk

blijft vaak hangen

 

Kijk naar de app van ziggo en leer hoe het wel moet en kan.