Skip to main content

We zijn nu meer dan 30 jaar volledig klant bij KPN. Nu problemen met iTV. Waarschijnlijk is mijn set draadloze ontvangers verouderd. Ze zijn niet kapot maar voldoen blijkbaar niet meer aan de huidige eisen. Oplossing is nieuwe aanschaf tegen betaling van €80. Medewerkster van de service heeft me keurig te woord gestaan, maar zij moet me ook vertellen wat de regels zijn. Mijn frustratie betreft dus niet haar, maar de organisatie van KPN. Als nieuwe klant wordt je volledig gepamperd met alle toeters en bellen. Als ik nu bijvoorbeeld over zou stappen naar een andere provider kost me dat niets en ben ik helemaal up-to-date. Als ik bij KPN blijf, kost me dat € 80. Is dat hoe KPN met trouwe klanten om wil gaan. Bij aangaan van de verschillende abonnementen heb ik alles aangeschaft wat nodig was om die abonnementen te laten werken. Blijkbaar faciliteert die randapparatuur niet meer wat KPN nu levert. Waarom moet ik nu zelf nieuwe randapparatuur aanschaffen om weer te krijgen wat ik had en waarvoor ik abonnementsgeld betaal? Ik hoop dat KPN reageert op deze topic. Dan heb tenminste nog enig idee dat er naar me geluisterd wordt.