Ik ben heel benieuwd wanneer de hobbyisten en onbekwame programmeurs van de KPN klaar zijn met het hobbien met de software voor de KPN ontvangers. na de laatste update loop het terugkijken van programmas binnen een kwartier vast, terugkijken van opgenomen programma's hetzelfde. daarna reageert het apparaat niet meer, dus rest het resetten. deze week al een keer of 30 gedaan in de hoop dat KPN dit probleem heeft ontdekt.
Schijnbaar niet dus. Dus als dit in de volgende sprint meegenomen kan worden; graag. Anders: waar kan ik dit probleem melden? Dit is geen incident meer maar prutswerk van de ontwikkelaars die, wederom, een steek laten vallen. En hiernaast: waar moet ik zijn voor terugbetaling van abonnementskosten voor niet geleverde diensten. KPN faalt dit jaar behoorlijk, we hebben net de Nexflix debacle achter de rug, nu nieuw probleem gelanceerd door KPN met terugkijken.
met KPN hoef je geen zogen te maken voor een onbezorgde dienst: ze verbreken dat vanzelf wel en zijn enorm traag in het oplossen. Zo’n 10 jaar geleden was ik een fervent aanhanger van KPN maar dat beeld begint drastisch te veranderen.
Dit probleem zal wel wer na 3 weken of zo opgelost zijn …. (hoop ik, liikt het snelste) Ondertussen, en lijkt ondertussen een doelstelling van KPN, blijven we we geconfronteerd met de onkunde van KPN.