Skip to main content

Ok indrukken op de AB werkte niet. Heb de stekkers eruit moeten trekken. Nu doet die het weer prima. 

Admin: post afgesplitst: nieuw topic voor vraag aangemaakt

Als het de ontvanger was waarbij je dit kreeg, onderstaande dus, dan zou het drukken op OK van de witte KPN ab dit moeten onderbreken.

 

Als het de TV zelf is, dan duidelijk niet bovenstaand blauwe blok met witte letters, dan zou de OK van de originele ab van de TV het moeten onderbreken.

Dit zou moeten werken idd. Maar helaas realiteit is anders. Ik heb de originele ab; Ok drukken werkte niet. Ik heb de stekkers van de tv ontvanger getrokken en weer terug; nu doet die het prima. 


Hi @APKS, welkom op het KPN Forum. Goed dat je jouw ervaring deelt, en fijn om te lezen dat het probleem nu is opgelost. Ik ben nog wel benieuwd: welke tv-ontvanger heb je? :) 


Hi Nadia,

Dank!

Ik heb de Arris. Is dit voldoende of heb je additionele info nodig?


Op hoeveel tijd staat “TV ontvanger in stand-by zetten na...” ingesteld op je ontvanger, @APKS ?

Dat is uitschakelen na niet bediende periode. Standaard is dat 4 uur. Vaak net te kort als je overdag de radio aan hebt.


Hi @APKS, bedankt voor je bericht. 

Ik heb meerdere meldingen hierover gezien inmiddels. Waarbij het probleem wordt opgelost door de tv-ontvanger te resetten, zodat de nieuwste software wordt ingeladen, en de ontvanger weer helemaal goed functioneert :)

Je kan de stand-by stand van de tv-ontvanger ook verlengen, zodat je minder vaak deze melding krijgt.
​Standaard zal de tv-ontvanger na een gebruik van 4 uren overgaan naar stand by. Dit kun je aanpassen naar 8 uur.

Stand by tijd tv-ontvanger aanpassen
Druk met de afstandsbediening op MENU

→ Ga naar: Instellingen → Energie-instellingen → Wijzig de stand by tijd