Skip to main content

Sinds kort KPN+tv en alles werkt op de afstandsbediening, echter de knop voor het op stand-by zetten van de tv niet (Philips 55pus7354) Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

 

via Ontwikkelaarsopties Stand-by inschakelen 

Op Tv+ > Instellingen > Apparaat > Apparaatvoorkeuren > Over > Os-build van Android TV (7x op OK drukken) > Terug knop > Ontwikkelaarsopties >Stand-by > Aan

Op Philips-TV > Android-instellingen > Apparaatvoorkeuren >


Of: heb je de normale manier van koppelen al geprobeerd? Zie kpn.com/ab en dan de verschillende codes die bij “Handmatig” staan.

(Maar fijn om te weten dat er ontwikkelaarsopties zijn!)


Sinds kort KPN+tv en alles werkt op de afstandsbediening, echter de knop voor het op stand-by zetten van de tv niet (Philips 55pus7354) Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

 

Werkt nu wel, ook op de 1 of andere manier een andere manier gezien om de afstandsbediening te koppelen, eerder moest ik dat doen met vasthouden 7 en 9, nu ineens met meerdere diverse stappen en knoppen wel gelukt 


Ontwikkelaarsopties >Stand-by > Aan

Hmmm, dat heeft als uitleg “Scherm gaat nooit uit tijdens opladen”. Maar ik vermoed dat @DT78 de Philips televisie juist wil uitschakelen?

@J.D.P, of misschien ontbreekt er wat uitleg; je reactie stopt nu na “Op Philips-TV > Android-instellingen > Apparaatvoorkeuren >”?

 

Instellingen KPN TV+ Box

 


Oh, @DT78 het eerste antwoord heeft je probleem inderdaad opgelost? Of per ongeluk op “Beste antwoord” geklikt?


Ontwikkelaarsopties >Stand-by > Aan

Hmmm, dat heeft als uitleg “Scherm gaat nooit uit tijdens opladen”. Maar ik vermoed dat @DT78 de Philips televisie juist wil uitschakelen?

@J.D.P, of misschien ontbreekt er wat uitleg; je reactie stopt nu na “Op Philips-TV > Android-instellingen > Apparaatvoorkeuren >”?

 

 

Voorbeeld van Tv+ volgen na Apparaatvoorkeuren 


Oh, @DT78 het eerste antwoord heeft je probleem inderdaad opgelost? Of per ongeluk op “Beste antwoord” geklikt?

Ja dat werkte wel, snap alleen idd niet wat het dan exact betekent dat de tv niet uit gaat bij opladen???


Ik zou die optie fijn weer terugzetten naar hoe het stond. 😎 En de “Opties voor ontwikkelaars” weer uitzetten.


Ik zou die optie fijn weer terugzetten naar hoe het stond. 😎 En de “Opties voor ontwikkelaars” weer uitzetten.

Ja heb het even gecheckd met het uitzetten van dat stand-by bij opladen, en hij gaat nu met de opties (op de tv en de KPN box) gewoon op standby

Denk dat het lag aan de manier van koppelen van de afstandsbediening (weet ik wel zeker trouwens)