Skip to main content

Wat wij als mogelijkheid bij het opnemen van TV programma’s vanuit de KPN TV Gids missen is het startpunt aan het begin van een programma. Ziggo heeft deze feature wel en is erg prettig. Het komt namelijk vaak voor dat je een programma toch wil opnemen terwijl je kijkt. Bij Ziggo wordt een programma dan toch in zijn  geheel opgenomen. Het maakt dan niet uit hoe lang de betreffende tv uitzending al bezig is. Zou dit aan de TV Gids van KPN kunnen worden toegevoegd ?. Als Ziggo dit biedt dan moet KPN dat zeker kunnen bieden

Hallo @HansBakker ,

Technisch gezien is het geen enkel probleem, dit kan kpn binnen een mum van tijd toevoegen. Echter ligt het verhaal hier net iets anders. kpn heeft namelijk met zenders een distributieovereenkomst en hier in is deze optie niet opgenomen. Dat betekend dus dat kpn in deze ook deze optie niet mag activeren totdat er opnieuw is onderhandeld met de aanbieder van de zender.  Het heeft dus puur te maken met het contract dat kpn heeft met de zenderaanbieder. 


Hallo @HansBakker ,

Technisch gezien is het geen enkel probleem, dit kan kpn binnen een mum van tijd toevoegen. Echter ligt het verhaal hier net iets anders. kpn heeft namelijk met zenders een distributieovereenkomst en hier in is deze optie niet opgenomen. Dat betekend dus dat kpn in deze ook deze optie niet mag activeren totdat er opnieuw is onderhandeld met de aanbieder van de zender.  Het heeft dus puur te maken met het contract dat kpn heeft met de zenderaanbieder. 

@Chrizziey Betekent dit dat zenders wel moeite hebben met opnemen vanaf het startmoment maar geen moeite hebben met “terugkijken”? Dat ligt namelijk toch heel erg dicht bij elkaar.

Ik ondersteun in elk geval het verzoek van @HansBakker 


@Chrizziey Betekent dit dat zenders wel moeite hebben met opnemen vanaf het startmoment maar geen moeite hebben met “terugkijken”? Dat ligt namelijk toch heel erg dicht bij elkaar.

@Katana321 Het heeft te maken met opties die zenders met de aanbieder kunnen onderhandelen. Normaal is natuurlijk dat er per optie kosten aan verbonden zijn. Daarnaast heeft opnemen een doorspoeloptie en terugkijken blokkeert deze doorspoeloptie dus zijn de kosten daarvan lager. Dus ik vind het niet helemaal goed te vergelijken.  

Neemt niet weg dat ik dit ook een fijne optie zou vinden.

 

Edit : Bericht iets aangevuld


Goede suggestie die je doet @HansBakker. Zie dat @Chrizziey al aan heeft gegeven waarom wij die optie nu niet hebben. IK zal het internet doorgeven wat de gewenste suggestie is. IK kan helaas niet beloven dat dit ook daadwerkelijk doorgevoerd gaat worden.