Skip to main content

Hallo,

Gistermiddag via mijn kpn het zigho sportpakket toegevoegd. Ik kreeg vlot hierna een mail van kpn klantenservice dat binnen 15 minuten het pakket te zien zou zijn. Tevens zou er nog een mail worden verstuurd met aanvullende zaken. Helaas tot op dit moment kan ik het ziggo sportpakket niet ontvangen en staat het ook niet in de lijst dat ik geabboneerd daar op ben. Ra ra graag uw reactie.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Ondertussen ook ff gebeld met KPN. Wat blijkt activeren binnen 15 minuten geldt niet in het weekend. Activeren toegevoegde pakketten kan alleen doordeweeks. Staat helaas nergens vermeld of het moet ergens verstopt zijn.


Hi @thegiz, welkom en bedankt voor je bericht! Ik kan mij voorstellen dat je er niet blij mee bent als een zenderpakket niet binnen het genoemde kwartier geactiveerd is :unamused:! Het (de)activeren van een zenderpakket kan altijd, ook in het weekend. Wel is het zo dat het verwerken in het weekend langer kan duren: we zien in het weekend meer verzoeken van sportliefhebbers die massaal (en snel nog) een zenderpakket willen activeren. Dat loopt niet altijd lekker: excuses hiervoor! 

Wat eventueel ook nog kan, is dat de zenders verborgen ingesteld staan of dat de TV ontvanger herstart en/of gereset moet worden. Is jouw zenderpakket nu inmiddels wel actief? Ik hoor het graag!