Skip to main content
Vraag

status ticket

  • January 1, 2021
  • 1 reactie
  • 401 keer bekeken

Ik zit nu vanaf dinsdagavond zonder tv. Medewerker van kpn heeft gezegd dat modem kapot is, nieuwe toegestuurd gekregen, nu nog steeds problemen doordat modem niet geactiveerd is. Wel is er een ticket aangemaakt dat er aan gewerkt wordt. Maar waar kan ik die ticket inzien?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • January 7, 2021

Hoi @Godfried1975, welkom op het forum.

Het is inmiddels al een aantal dagen geleden dat jij jouw vraag hebt gesteld. Is het probleem inmiddels al opgelost? Zo niet help ik je graag verder.Â