Skip to main content

kpn verhuist met u mee, nou mooi niet dus ! Heb me begin april al mijn verhuizing gemeld en nog geen aansluiting. Dit wordt nu weer naar 11 juni verschoven ?? Inmiddels ligt sinds gisteren wel de aansluiting binnen maar kan nog niet tv kijken via de glasvezel. Betaal wel een duur abonnement !? De tijdelijke oplossing met digitenne is mooi voor een korte tijd maar ik mis toch een aantal dingen waarvoor ik wel een abonnement heb. B. Romonesco,*********

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en gegevens verwijderd i.v.m privacy

Goedemiddag @BenRom, welkom op het KPN Forum!

Je had jouw gegevens in je topic vermeld; dan staan je gegevens openbaar, dus ik heb ze in jouw profiel gezet (dan zijn de gegevens alleen zichtbaar voor jezelf en de KPN Moderators). Ik heb op basis van je nieuwe adresgegevens gekeken naar de status van jouw verhuizing, maar ik zie dat deze al afgerond zijn! Ik heb het adres van de mobiele abonnementen aangepast naar het nieuwe adres, dat was nog niet gedaan (zo blijven de extra voordelen van kracht).

Werkt alles naar tevredenheid?
Als ik nog iets voor je kan betekenen, lees ik het graag!


Ja, alles is inmiddels geregeld. Ik heb helaas wel 2 maanden moeten wachten!? KPN verhuist met u mee is dus niet waar !?

Heb overigens wel gebruik kunnen maken van een digitenne aansluiting maar dit is natuurlijk niet inherent aan je abonnement ?

Deze 2 maanden heb ik wel het volledige bedrag betaald voor internet en tv. Was trouwens ook in de veronderstelling dat wij een LG tv of soundbite zouden krijgen maar hier heb ik niets meer van vernomen !

Groet, Ben Romonesco 


Ja, alles is inmiddels geregeld. Ik heb helaas wel 2 maanden moeten wachten!? KPN verhuist met u mee is dus niet waar !?

Je abonnement is nu toch meeverhuisd? Je geeft aan dat het inmiddels geregeld is en ook nog vóór 11 juni: heel fijn!

Ik zie dat wij de verhuizing niet eerder konden verwerken omdat KPN NetwerkNL nog niet klaar was met werkzaamheden. Wanneer ben je precies verhuisd naar het nieuwe adres?
 

Was trouwens ook in de veronderstelling dat wij een LG tv of soundbite zouden krijgen maar hier heb ik niets meer van vernomen !

Nieuwe klanten, klanten die de afgelopen 6 maanden geen KPN Internet (en TV) hebben gehad, kunnen bij een nieuw KPN Internet abonnement kiezen voor een LG SmartTV of Soundbar. Deze actie is een tijdelijke EK actie/ snelpakker en is gestart op 17 mei 2021. De actie is gestart ruim nadat jij je verhuizing doorgegeven hebt en is uitsluitend voor nieuwe klanten, dus helaas klopt je veronderstelling niet. 

Ik lees graag wanneer je precies verhuisd bent, zodat ik kan overleggen met onze Verhuisdesk!