Skip to main content

Sinds de "vooruitgang" met mooie menu's en prachtige plaatjes is het bij mij drama.

Al echt tig jaren tevreden klant van KPN, ( zelfs nog tester geweest van MINE, de eerste iptv van KPN) maar de laatste weken erger ik mezelf echt verschrikkelijk.

Ook ik heb en blijf, na diverse vastlopers, opstarten vanaf rechtstreeks bij het modem, stekkertje eruit en erin, nu weer deze melding houden... Ook na de tips in eerdere topic. 

Graag actie KPN, want jullie conculega's mogen wat mij betreft een aanbieding gaan doen ; zo hoog zit het al... 

@M B ik heb van je reacties een eigen topic gemaakt. De reden hiervoor is dat stb-nmc-400 een storing is die individueel bij klanten voorkomt en opgelost moet worden. Het is een storing die voorheen onder zender tijdelijk niet beschikbaar viel en veroorzaakt wordt door een slechte verbinding tussen de tv ontvanger en het modem. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? En zou je kunnen laten weten op welke manier de verbinding loopt van het modem tot de tv ontvanger? Of hier nog apparatuur, zoals een wifi versterker tussen zit? Dan help ik je verder met het oplossen.