Skip to main content

Hier vandaag deze foutcode gehad.

Tijdens terugkijken van een programma , even op pauze gezet , daarna niet meer afspeelbaar.

Delen van het menu weg , weg programmagids.

Uit/aanzetten was de “oplossing”

Nog maar 7 maanden dan inpakken en wegwezen

@Oberon 5 ik heb van je reacties een eigen topic gemaakt. De reden hiervoor is dat stb-nmc-400 een storing is die individueel bij klanten voorkomt en opgelost moet worden. Het is een storing die voorheen onder zender tijdelijk niet beschikbaar viel en veroorzaakt wordt door een slechte verbinding tussen de tv ontvanger en het modem. Zou je om die reden kunnen laten weten hoe de verbinding is tussen de Experiabox en de tv ontvanger? Of hier bijvoorbeeld een DVS of een wifi versterker tussen zit? Dan help ik je verder met het oplossen van de storing. Wel zie ik al dat je profiel is ingevuld. Heel erg bedankt hiervoor! Om die reden heb ik de verbinding naar de woning kunnen doormeten. Die is in ieder geval in orde dus dat is goed nieuws. :relaxed:


@Bram_ Zoals gemeld in het profiel gaat alles via de netwerkkabels ( nee niet van die goedkope )

Vanaf het V10 gaat een kabel naar de switch in de woonkamer van die switch gaat 1 korte kabel naar de 2952 V2  en 1 kabel rechtstreeks naar de tv.

Youtube en Netflix kijken we rechtstreeks op de tv  , niet via  de 2952 V2.

 


Dat is erg goed om te horen! In dat geval zou ik nog 3 dingen willen controleren. Is de NT al meer dan 2 minuten stroomloos geweest, heb je de tv ontvanger al gereset zoals hier beschreven in stap 2 en heb je de Experiabox ook al gereset zoals hier bij stap 2? Als het antwoord op deze 3 vragen ja is en het probleem speelt nog steeds zou ik graag verdere aansturing voor je willen doen. Wel is het zo dat ik om dat mogelijk te maken nog eenmalig een modem reset van afstand zou kunnen moeten doen. Laat dus even weten of dit zomaar kan of dat dit even op afspraak moet zodat ik geen dingen verstoor voor je. Ik hoor het graag van je! :relaxed: