Skip to main content

stb-nmc-400

  • December 27, 2020
  • 9 reacties
  • 222 keer bekeken

Hallo,

sinds enige tijd plotseling bovenstaande foutcode om de paar minuten. Heel irritant. Hiervoor nooit problemen gehad.

al van alles geprobeerd:

meerdere malen modem experiabox V10A en Aris vip2952 V2 herstart;

stappenplan zoals beschreven in dit forum al meerdere malen doorlopen;

zelfs alle kabels van het thuisnetwerk vervangen……

probleem blijft bestaan. 
op deze manier is tv kijken niet mogelijk!
internet, zowel bedraad als WiFi doet het verder goed in huis.

kan iemand misschien helpen van KPN want stappenplannen helpen niet.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • January 3, 2021

Hallo @Andre66! In sommige gevallen ligt dit aan de verbinding. Vooral als je alle andere stappen al hebt ondernomen zou ik die graag willen doormeten. Als je je profiel invult en hier laat weten zodra je dat gedaan hebt ga ik voor je aan het werk. 


  • Auteur
  • Topper
  • January 3, 2021

Hoi Bram,

ik heb mijn profiel ingevuld hoor. Wat ik verder heb gedaan is de aris tv kastjes van boven en beneden om wisselen. De foutcode is nu beneden weg maar nu staat het beeld nog steeds regelmatig even stil. Na die hapering gaat het beeld weer verder. Blijft irritant. Zowel vaste als mobiele internet verbindingen zijn goed


Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • January 3, 2021

Voor ik aansturing kan doen heb ik nog een laatste vraag. Zou je aan kunnen geven hoe de verbinding is tussen het modem en de TV ontvanger? Zit daar een Draadloze Verbindingsset tussen of is deze met een directe kabel aangesloten? De verbinding naar de woning heb ik door kunnen meten en die lijkt stabiel te zijn. Dat is dus in ieder geval goed. 


  • Auteur
  • Topper
  • January 3, 2021

Hoi Bram,

 

die gaat rechtstreeks dus niet via de draadloze verbindingsset. Op dit moment hapert het beeld ook.

dank voor het uitzoeken tot nu toe in ieder geval.

 

groet

andre 


  • Auteur
  • Topper
  • January 4, 2021

Bram….. ben je er nog?


Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • January 5, 2021

Ik ben er zeker nog. In dit geval heb ik het probleem doorgezet naar de technische dienst. Die gaan het oplossen. Je krijgt op het aangegeven contactnummer een SMS met verdere informatie en mochten we nog meer informatie van je nodig hebben bellen we je op dat nummer. Laat je hier weten op het moment dat je een oplossing of verdere vragen hebt?


  • Auteur
  • Topper
  • January 5, 2021

Ok. Ik wacht het in spanning af.


  • Auteur
  • Topper
  • January 6, 2021

Bram, gisteren telefonisch goed geholpen door een service monteur die mij vandaag om 14:00 uur weer zou bellen om verder te onderzoeken. Hoop dat ie me niet vergeten is…..


Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • January 7, 2021

Ik hoor het graag als ik verdere ondersteuning kan bieden. :relaxed: