Skip to main content

STB-NMC-400

  • January 1, 2021
  • 1 reactie
  • 38 keer bekeken

sylly35
Nieuwkomer

wordt ***** ziek van de kpn nu al 2 dagen bezig om de tv's aan de praat te krijgen steeds die stomme foutcode voor mij is het nu de punt bereikt dat ik een andere provider ga zoeken 

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • January 7, 2021

Welkom op het forum @sylly35. Ik ga je helpen bij het oplossen van deze foutcode. Er zijn nog een paar dingen die je zelf kan doen om het probleem op te lossen. Heb je al geprobeerd om een reset te doen van de TV-ontvanger zoals aangegeven bij stap 2? Zo ja laat het dan even weten en vul je profiel in. Dan kan ik verdere aansturing voor je doen.