Skip to main content

melding STB-NMC 400 is daar echt niets aan te doen, of veranderen van aanbieder?

*admin: afgesplitst

Hoi @Klote melding STB-NMC 400, dat klinkt niet goed. 

Wanneer krijg je de melding precies? Want deze krijg je te zien als er niet goed tv-pakketjes binnenkomen op jouw ontvanger. Dit kan door verschillende redenen ontstaan, dus laten we zoveel mogelijk proberen uit te sluiten. Hoe is de ontvanger aangesloten op het modem? Rechtstreeks met de kabel of met draadloze adapters in het stopcontact? Modem al een keer herstart en de ontvanger voorzien van een reset? Mocht je glasvezel hebben, dan ook graag glasvezelkastje een stroomloos maken voor minimaal 2 minuten. Ik ben benieuwd. 


Nou al vanalles geprobeerd, maar monteur is geweest, nu een moden 12 en de draad niet aan een stekker in de muur maar rechtstreeks aan de draadjes gedaan dus stekker er tussen uit, nee ik heb nog geen glasvezel in huis maar volgens de jongen aan de telefoon (servicecenter) heb ik wel een snelle koper verbinding, dus deze had er wel verstand van 😉 de melding kwam onverwachts en nu hopen dat het goed is 🤭🤭