Skip to main content

L.s,

ook ik hen veel last van deze foutmelding, het valt op dat d3 code verschijnt als je van uitgesteld of terugkijken of kijken vanaf het begin terug wil naar live tv kijken deze fout erin schiet…

het gebeurd soms dat ik meerdere mslen per dag bet modem uit moet schakelen om weer live tv te kunnen kijken.

ik heb onlangs meerdere malen contact gehad met de klantenservice over dit probleem dit heeft geresulteerd in een nieuwe tv ontvanger een aris met de nieuwste sotware, maar ook nu komt de melding steeds terug en daarmee ook het steeds resetten van het modem, ik word er moedeloos van en denk er over om maar weer een andere provider te nemen.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik heb ook veel last van deze foutmelding, het valt op dat d3 code verschijnt als je van uitgesteld of terugkijken of kijken vanaf het begin terug wil naar live tv kijken deze fout erin schiet…

het gebeurd soms dat ik meerdere mslen per dag bet modem uit moet schakelen om weer live tv te kunnen kijken.

ik heb onlangs meerdere malen contact gehad met de klantenservice over dit probleem dit heeft geresulteerd in een nieuwe tv ontvanger een Arris met de nieuwste sotware, maar ook nu komt de melding steeds terug en daarmee ook het steeds resetten van het modem, ik word er moedeloos van en denk er over om maar weer een andere provider te nemen.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Deze code betekend dat de KPN tv decoder geen verbinding kan maken.

Welke KPN tv decoder hebt u?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox (KPN router / modem)?

 

Vooral die draadloze netwerkadapters veroorzaken dit probleem.

Vaste UTP kabel is altijd het beste.


Hoi @Sacolios, zoals Joop al noemt komt die code vaak uit de connectie naar de tv-ontvanger, niet uit de ontvanger zelf. Je hebt nu dus een Arris ontvanger begrijp ik, welk type is dat precies? Zou je de andere vragen van Joop ook kunnen beantwoorden? Dan kunnen we met je mee denken.


Het probleem lijkt zich te hebben opgelost, hoe?, ik weet het niet.


Als het weer werkt laten we het zo @SacoliosÂ đŸ™‚ Mocht het toch terugkomen, dan kan je de vragen die we hierboven hebben gesteld bekijken. 

Ook als we iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.