Skip to main content

Als dagenlang kunnen we niet echt tv kijken.  De foutmelding stb-nmc-400 komt na paar minuutjes op.  En is niet langer dan 1 minuut weg als we zappen.alles al meerdere keren gereset.  Experia box eruit gehaald.  Stroom eraf gezet.  Niets helpt.  Heeft niet te maken met pauzeren bij ons. 

alles direct bekabeld en heeft het jaren goed gedaan.
 

en toen?   

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom op het forum @Casi. Zou je in dit geval je profiel kunnen invullen zodat we van onze kant kunnen beginnen met een meting? Zou je daarnaast nog kunnen bevestigen of je een reset van het modem en de TV ontvanger hebt gereset zoals aangegeven bij stap 2?


Hi,  

mij heb de gegevens aangevuld 

en ik heb idd zowel de tv ontvanger als de modem meerdere keren gereset.

 

onze WiFi is ook niet altijd briljant.  Dus een reset van het modem ( stroom afschakelen voor paar minuten) is iedere paar weken nodig ☹️


Ik heb de verbinding doorgemeten met de gegevens in je profiel en met de verbinding naar de woning lijkt gelukkig niks mis te zijn. Neemt natuurlijk niet weg dat de klachten er wel zijn. Zou je nog kunnen of de verbinding van het modem naar de TV ontvanger een directe kabel is of dat daar andere apparatuur zoals bijvoorbeeld een DVS tussen zit?