Skip to main content

Geen contact met jullie te krijgen. Wat een ******service

Beter iets duidelijker aangeven wat het probleem is. Dit werkt toch niet. Dus wat is precies het probleem?


Probleem is dat ik al overal het probleem heb aangegeven maar kpn niets doet. En mij in een lus gooit die contraproductief en demotiverend is. 


Zoals een forum waar ik niets aan heb. 


Bellen, chatten, winkel, forum. Zoooooveel mogelijkheden. 


Zoals een forum waar ik niets aan heb. 

Wat verwacht je dan? Je hebt het alleen over een probleem en een *****service. We willen best proberen te helpen maar zo gaat dat niet.


Foutcode stb-nmc-400

verbinding met zender verbroken

alle stappen (aanbevolen op site kpn) doorlopen. Meerdere keren. 
laatste stap; zoek contact met kpn…, onmogelijk dus. 
 

niet de eerste keer. 


Enige waar ik terecht kom met mogelijke interactie is dit forum


Zoals een forum waar ik niets aan heb. 

Je stelt ook geen vraag.

 

Ik wil een nieuwe tv, maar ik heb niks besteld. Wat een piepservice


Ok. De tv ontvanger dus. Hoe heb je alles aangesloten en welke apparaten zitten er eventueel tussen de tv ontvanger en het modem? Wat voor verbinden en welk modem heb je?


Foutcode stb-nmc-400

verbinding met zender verbroken

alle stappen (aanbevolen op site kpn) doorlopen. Meerdere keren. 
laatste stap; zoek contact met kpn…, onmogelijk dus. 
 

niet de eerste keer. 

 

 


Zoals jij reageert Dennis zit heel kpn in elkaar. 
ronduit schandalig.

bijdehand doen en zogenaamd leuk. Maar uiteindelijk kwaliteit nul. 


Pas zes keer geprobeerd dat telefoon nr


@PeterThomas8 We proberen je constructief aan een oplossing te helpen. Zet je emotie even opzij. Dan werkt beter.


@PeterThomas8 je vraag staat onder 'Digitenne' maar ik neem aan dat je een ITV ontvanger hebt? 

Hen je deze stappen al eens doorlopen?


Welkom op het forum, @PeterThomas8. Je ervaart dus foutcode STB-NMC-400. Je hebt online al geprobeerd een oplossing te vinden, helaas zonder succes. Ook telefonisch contact lijkt niet echt te lukken. Nu ben je hier op het forum aangekomen. Dit is een plek waar klanten vooral elkaar helpen, met ondersteuning van moderators, zoals ik. We willen allemaal graag meedenken naar een oplossing voor jouw probleem, maar daar hebben we wel jouw hulp en medewerking voor nodig. Mede-forumgebruikers hebben je een aantal vragen gesteld. Zou je deze willen beantwoorden?

Hoe heb je alles aangesloten en welke apparaten zitten er eventueel tussen de tv ontvanger en het modem? Wat voor verbinden en welk modem heb je?

@PeterThomas8 je vraag staat onder 'Digitenne' maar ik neem aan dat je een ITV ontvanger hebt? 

Hen je deze stappen al eens doorlopen?

Â