Skip to main content

Ik heb al maanden precies het zelfde probleem, dit is echt enorm vervelend. Dacht al dat het aan de nieuw modem lag. Dus zou graag een andere willen krijgen. Heb reeds hierover gebeld naar KPN en werd afgewimpeld omdat het aan de Chrome kast lag.

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. forumregels

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

@GTO1965 

de monteur die mij mij kwam was heel duidelijk: “dit ligt aan de box 12 en aan niets anders”

Bij mij heeft de monteur dus alles gefixt. Misschien voor jou ook een optie?


THX, dat zal wel moeten dan zo aan je verhaal te horen dat het aan die box ligt.


Is de tv ontvanger wel direct met een kabel aangesloten op het modem?


Yep


Hé KPN wanneer krijg ik een nieuwe modem?

wordt hier niet goed van vooral als je een film kijkt en nu met de voetbal helemaal 😡


Hoi @GTO1965, welkom op ons forum!
Als je hierover liever direct contact hebt kun je altijd even met ons bellen op 0800-0402

Deze foutmelding is eigenlijk niet veel meer dan de melding dat je TV ontvanger geen verbinding meer met ons heeft.
Dit probleem zit hem vaak ergens in de aansluiting. Onze website heeft hier een vrij uitgebreid stappenplan voor:

Foutcode STB-NMC-400 Verbinding met zender verbroken

Als je het daarmee niet op kunt lossen denken we natuurlijk graag even met je mee.

  • Kun je toelichten hoe je je netwerk ingericht hebt?
  • Wat voor netwerkapparatuur gebruik je?
  • Wat heb je allemaal al uitgesloten?

Je noemt al ze niet te gebruiken, maar als je draadloze verbindingssets gebruikt zit het probleem daar vaak in, met name tijdens de feestdagen.

 


De TV staat direct met een kabel aangesloten.

Het lijkt erop dat de modem steeds vanzelf aan en uit gaat omdat ook de WiFi op mijn telefoon dan weg valt.

 

 


Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Done


Hoi @GTO1965, ik zie dat er iets met de verbinding niet helemaal in orde lijkt. Ik heb hiervoor een ticket aangemaakt.
Mijn collega's nemen hierover nog contact met je op!


Zonnepanelen?

 

Was bij mij het probleem. Zet je omvormer in een gast netwerk en de problemen zijn weg...


Nee heb geen zonnepanelen


Hoi @GTO1965, ik zie dat het ticket inmiddels opgepakt is. De DSL kabel zou te lang zijn en plat. Mijn collega's hebben een juiste kabel opgestuurd.
Ik heb de lijn nog even uitgelezen en die is sinds 21-12 niet meer weggevallen! Ik ga er dan ook vanuit dat het hiermee opgelost is.

Als dat niet het geval is kun je het beste even bellen met het nummer van de technische dienst die je per mail gehad hebt. Ze kunnen dan meteen weer even verder kijken.