Skip to main content

Hallo,

 

Sinds gisteren functioneert het bekabelde netwerk niet meer, wifi functioneert wel gewoon.

 

Ingangen modem:

1 Mediabox 1 - foutmelding stb-nmc-400

2 Mediabox 2 - foutmelding stb-nmc-400

3 Bekabelde pc - geen netwerk verbinding

4 Powerline adaptor schuur geen wifi

 

Resetten en opnieuw opstarten modem wil niet lukken. Iemand met soortgelijk probleem en hoe dit op te lossen?

 

Betreft een experiabox v9.

 

Alvast bedankt

Hoi @Rsche, welkom op het forum. Op alle apparaten tegelijkertijd ging er iets mis dus, niet alleen op de tv-ontvangers. Je zegt dat Wifi wel functioneert, bedoel je daarmee dat je het netwerk wel ziet en er mee kunt verbinden en kan je internetpagina's openen, of lukt dat laatste niet? Hoe branden de lampjes op de Experia Box als je deze meldingen krijgt? Hoe zijn de apparaten aangesloten, is dat met een netwerkkabel, via een switch of met een draadloze verbindingsset? Op je forumprofiel staan nog geen gegevens van je, daardoor kan ik niet met je meekijken. Heb je hierover al gebeld met 0800-0402? De collega's daar kunnen het snelste met je meekijken als er helemaal geen verbinding is.


Ik heb geen reactie meer van je gezien @Rsche, ik hoop dat dat betekent dat het weer werkt of dat je het telefonisch hebt kunnen regelen. Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen horen we het graa.