Skip to main content

Hallo,, 

 

Sinds vanochtend gaf mijn tv een fout code aan.. STB-ufa-03 - beperkte modus.. Ik heb de modem en tv ontvanger meerdere keren langere tijd uit en weer aan gedaan,, uit de stroom gehad,, maar krijg nog steeds de fout code… Ik kan alleen de eerste 16 zenders bekijken,, gids,, gidsbalk,, menu,, apps en alle andere functies doen het niet.. 

 

Ook heb ik al maanden last van slechte tot geen wifi.. Matig signaal of helemaal geen signaal.. Doe ik de modum uit en aan is het weer voor even goed.. 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@AndreavKammen Welkom op het forum. 

De storing die je noemt met betrekking tot de beperkte modus zou opgelost moeten zijn. Ervaar je dit probleem nog? 

Voor wat betreft de wifi is het natuurlijk erg lastig als je een slechte verbinding ervaart. Heb je de wifi manager op onze website al eens doorlopen? 


Ook ik heb hetzelfde probleem, uitzetten helpt niet


Ook ik heb hetzelfde probleem, uitzetten helpt niet

In Drachten het zelfde probleem!!

 


@Catweazke100 @Tarzey Er was vanochtend inderdaad een kortdurende storing op ons televisie platform. 

Klopt het dat jullie op dit moment geen problemen meer ervaren? 


Ik kan alleen nog niet terug kijken. De rest is weer ok


@Catweazke100 Heb je een mogelijkheid om voor de situatie met het terugkijken een nieuw topic te maken? Dan gaan we daar ook mee aan de slag zodra deze aan de beurt is! :)