Skip to main content
Beantwoord

STB-ZAP-01 blijft ondanks resetten

• February 4, 2022
  • 1 reactie
  • 117 keer bekeken

Ondanks meerdere malen resetten blijft dit probleem Wat nu??

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi en welkom @MeterPeter!

Om je goed te kunnen helpen heb ik een eigen topic voor je reactie aangemaakt. Ik begrijp dat je last hebt van de foutmelding STB-ZAP-01. Deze geeft aan dat afspelen is mislukt. Wanneer krijg je deze melding te zien (opnames, terugkijken, on demand)? Gebeurt het bij één of meerdere programma's? Welke tv-ontvanger en Experia Box heb je, en hoe zijn deze met elkaar verbonden? En ten slotte ben ik benieuwd of live tv kijken wel goed gaat. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom @MeterPeter!

Om je goed te kunnen helpen heb ik een eigen topic voor je reactie aangemaakt. Ik begrijp dat je last hebt van de foutmelding STB-ZAP-01. Deze geeft aan dat afspelen is mislukt. Wanneer krijg je deze melding te zien (opnames, terugkijken, on demand)? Gebeurt het bij één of meerdere programma's? Welke tv-ontvanger en Experia Box heb je, en hoe zijn deze met elkaar verbonden? En ten slotte ben ik benieuwd of live tv kijken wel goed gaat.Â