Skip to main content
Beantwoord

Stb-zap-01 melding

  • December 23, 2020
  • 5 reacties
  • 106 keer bekeken

Ik krijg deze melding ook heel vaak. Meestal met het opnemen van een reeks. b.v. lang leve de liefde en daarvoor bij chateau Meiland. Is een paar weken goed gegaan en krijg de melding nu weer iedere dag.

Ik zag aan de reacties dat deze melding zich al meer dan een jaar voordoet. Zou toch tijd genoeg moeten zijn om het op te lossen zou je zeggen.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door abcdefghijklmnopqrstuvwxyz

Ik dacht, ik kijk het nog één keer af, en wat denk je. Zonder wederom te resetten e.d. doet hij nu ineens weer. Het gaat zelfs al 3 dagen goed. Ben benieuwd hoe lang dat zo nu blijft.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • December 30, 2020

In de meeste gevallen wordt het opgelost door een reset van het modem of een reset van de TV ontvanger te doen zoals aangegeven bij stap 2. Zou je die eens uit kunnen voeren @abcdefghijklmnopqrstuvwxyz en hier laten weten of dat het probleem heeft opgelost?


Dat resetten is altijd de eerste vraag bij ieder contact met de KPN. Dus dat heb ik uiteraard ook al tig keer gedaan. Ook alle kabeltjes zitten nog op zijn plaats en het modem is aan en uit gezet.

Maar ik zal het van de week nog wel een keer allemaal doen.


Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • December 30, 2020

De reden dat we dat zo snel vragen is omdat het weldegelijk veel van de problemen verhelpt. Als in dit geval het al meermaals gedaan is sinds het ontstaan van het probleem en het niet opgelost is hoeft het niet nog een keer. Zou je je profiel in kunnen vullen zodat ik aan deze kant verdere stappen uit kan zetten? 


Ik dacht, ik kijk het nog één keer af, en wat denk je. Zonder wederom te resetten e.d. doet hij nu ineens weer. Het gaat zelfs al 3 dagen goed. Ben benieuwd hoe lang dat zo nu blijft.


Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • January 3, 2021

Ben blij om dat te horen. Ik sluit het topic. veel kijkplezier!:relaxed: