Skip to main content

Ik kan niet meer opnames bekijken of terugkijken of ook nog op bepaalde kanalen gaan terwijl ik heb voor betaald om deze te ontvangen. Ik krijg steeds hetzelfde melding STB-zap-03/3- HAL layer. Help! Ik heb alles weer herstarten en modem 10 minuten met steker eruit laten staan. Het begon met mij nieuwe router dat ik heb vorige week vervangen. Alles werkt beter ik heb TV internet alles zoals daarvoor maar nu ineens deze melding. Het router is goed geconfigureerd en TV werkt prima via modem maar als ik ga terugkijken of opnames afspelen krijg ik nog steeds deze melding.

Ik heb exact hetzelfde probleem. De ontvanger heb ik herstart, de experiabox herstart, software in de ontvanger geheel opnieuw geïnstalleerd. Het vreemde is dat de ontvanger in de woonkamer wel doet. Op de slaapkamer heeft de ontvanger dus  STB-zap-03/3- HAL layer foutmelding. Het verschil is dat in de woonkamer de netwerkkabel rechtstreeks in de ontvanger gaat en op de slaapkamer eerst via een de deco m9 router. Het heeft daarvoor wel gewerkt dus het moet hier aan liggen. Maar dit zou toch gewoon moeten werken. Ik heb gewoon beeld bij live tv kijken dus hij heeft een internetverbinding.


@R.Firth @Arjan L Welkom op het forum. 

Bestaat het probleem met de opnames op dit moment nog steeds? Zo ja, zouden jullie dan je forumprofiel kunnen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 


@R.Firth @Arjan L Welkom op het forum. 

Bestaat het probleem met de opnames op dit moment nog steeds? Zo ja, zouden jullie dan je forumprofiel kunnen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 


Alles werkt zoals het hoort. Ook opnames afspelen alles. Dus knopje van router mode naar acces mode aanzetten.


Ik heb exact hetzelfde probleem. De ontvanger heb ik herstart, de experiabox herstart, software in de ontvanger geheel opnieuw geïnstalleerd. Het vreemde is dat de ontvanger in de woonkamer wel doet. Op de slaapkamer heeft de ontvanger dus  STB-zap-03/3- HAL layer foutmelding. Het verschil is dat in de woonkamer de netwerkkabel rechtstreeks in de ontvanger gaat en op de slaapkamer eerst via een de deco m9 router. Het heeft daarvoor wel gewerkt dus het moet hier aan liggen. Maar dit zou toch gewoon moeten werken. Ik heb gewoon beeld bij live tv kijken dus hij heeft een internetverbinding.


ja idd ik had hetzelfde probleem ik heb 4 modems allemaal behalve die ene van mij werkt gewoon. Maar ik had net nieuwe router gekocht. Ga naar advanced en instellingen - een ding voordat je dit doet, eerste alle wifi passwords en beveiligingen doen want daarna wordt het niet zo makkelijk weer in het systeem management te gaan. Dus alle beveiligen en network instellingen eerste doen ...


En waar zit dat knopje van router mode naar acces mode?