Skip to main content

Ik zie meerdere artikelen hierover staan. Geen van alle nuttig.

Bij mij is het na enig uittesten alleen het geval bij ARD kanaal 45. 

Ik kan daar wel opnemen, maar niet de opname bekijken. 

Ook kijken vanaf begin kan niet. 

Bij de overige zenders, waaronder de Duitse zenders werkt het wel. Het is dus alleen bij ARD.

 

Gereset en daarna software opnieuw geïnstalleerd. Hielp ook niet.

Dit klopt @Maarten Botterman , dit is bekend en door de mods ook al doorgegeven aan het TV team. Zie 

Tot er een echte oplossing is kun je de ontvanger voor het afspelen van ARD opnames of het kijken vanaf het begin tijdelijk op SD i.p.v. HD zetten, dan lukt het wel.


Idd probleem is begonnen met opnames van de ARD vanaf 4 mei (dodenherdenking??). Oudere opnames werken wel! Ook de opnames van andere zenders werken (npo). Ondanks de kpn probleemoplosser Is geen pebcac probleem want doet zich voor op de Arris 2952 v2 én vip 5202.


Dit klopt @Maarten Botterman , dit is bekend en door de mods ook al doorgegeven aan het TV team. Zie 

Tot er een echte oplossing is kun je de ontvanger voor het afspelen van ARD opnames of het kijken vanaf het begin tijdelijk op SD i.p.v. HD zetten, dan lukt het wel.

Kwaliteit op SD zetten? Dan liever een oplossing. SD OP 4k tv is niet om aan te zien.

Zoals verschillende zenders uit het "pluspakket". Zodra iemand beweegt, heb je al wazig beeld met blokjes.

Überhaupt niets aanbieden in SD kwaliteit zou beter zijn. Kan makkelijk allemaal in HD.

 


Met opnames vanaf vandaag werkt het nu ook gewoon weer @Maarten Botterman , dus wat dat betreft is het opgelost.  Maar voor de opnames van tijdens de storing (dus van +- de laatste drie dagen) zullen wij het toch met de SD kwaliteit moeten doen, hoe vervelend dat ook is.


Met opnames vanaf vandaag werkt het nu ook gewoon weer @Maarten Botterman , dus wat dat betreft is het opgelost.  Maar voor de opnames van tijdens de storing (dus van +- de laatste drie dagen) zullen wij het toch met de SD kwaliteit moeten doen, hoe vervelend dat ook is.

Het werkt idd wel als ik het op SD zetten.

De opname was trouwens van vanmorgen.

Terugkijken vanaf begin werkt nu ook in HD weer inderdaad.

Dank


belachelijk je betaald je blind bij kpn het hoort gewoon te werken ?


Reageer