Skip to main content

ik heb hier last van met meerdere zenders. National Geographic vandaag en ook RTL7.
Op andere zenders werkt het terugkijken en opname verhaal wel.

Ik vind deze foutmelding dan ook misleidend want die suggereert dat er wel wat meer mis is.
Lijkt er nu meer op dat de specifieke opname niet gevonden kan worden.
Zie ook andere mensen met zo'n zo'n specifieke zender probleem.
Ik ben ver gegaan met alle online hulp t/m software onieuw inladen maar 0 effect.

Zou het wel fijn vinden als jullie zelf in de gaten houden of alle zenders die je kan terugkijken ook daadwerkelijk op jullie servers worden opgeslagen.

update 22:08: terugkijken van ochtend RTL7 handel werkt weer. NG van paar uur terug niet.

Welke KPN tv ontvanger heeft u?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox of Box12?  (wat zit er allemaal tussen). 


glasvezel, experiabox V10, Arris VIP2952V2, Ethernet.

Vrijdagavond 4 augustus National Geographic rond 19.00. beide afleveringen van Border Patrol NZ geven nog steeds de fout maar het programma daarna (Witness to disaster) NIET.


vandaag 5 aug, RTL7 19.36 idioten op de weg. Niet terug te kijken. andere programma's wel.
Afijn, probleem lijkt me nu wel duidelijk genoeg omschreven. er zijn gewoon uitzendingen niet beschikbaar.


bij kennis in zelfde woonplaats doet zich dit probleem ook voor:
Vrijdagavond 4 augustus National Geographic rond 19.00. beide afleveringen van Border Patrol NZ geven nog steeds de fout maar het programma daarna (Witness to disaster) NIET.


@neell00 Het klopt inderdaad dat er een storing was met terugkijken en het kijken van opnames. 

De programma's van tijdens deze storing kunnen via de ontvanger niet worden teruggekeken. 

Via de app of via tv.kpn.com lukt dit wel. Ook eventuele herhalingen van de programma's van na de storing kunnen worden gekeken. 

 


Tja, niet via de ontvanger maar wel via app en site.

Vind ik wel apart.

Ik mis natuurlijk niks aan die genoemde programma’s dus laat ik het maar hierbij.