Skip to main content

Ik heb op dit moment ook last van deze fout. Ik kan geen enkel programma dat opgenomen is terug kijken. 
word nu toch wel vervelend. Ook boven m’n tv lukt t niet. 
 

wat is hiervan de oplossing???

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Ik heb op dit moment ook last van deze fout. Ik kan geen enkel programma dat opgenomen is terug kijken. 
word nu toch wel vervelend. Ook boven m’n tv lukt t niet. 
 

wat is hiervan de oplossing???

 

Hoi , een oplossing voor je probleem ?

Ik persoonlijk zou beginnen met nieuwe software te installeren op de ITV-box en de router opnieuw op te starten.

Geen resultaat , dan de KPN bellen , je moet wel geduld hebben , het kan even duren namelijk voor het opgelost is.

Succes.

 


Welkom op het forum @Marie-Louise Heijdra. Met die melding is het terugkijken lastig natuurlijk! Lukt het wel om live tv kijken of geeft dat ook een foutmelding?

Net als jc ben ik benieuwd of je de tv-ontvanger al eens opnieuw hebt geïnstalleerd: reset de tv-ontvanger (stap 2).

Als dat geen verbetering geeft ben ik ook benieuwd welk type tv-ontvanger je hebt en hoe ze verbonden zijn met het modem (en welk model het is). Dan kunnen we daarmee met je meedenken.


Ik had alles al gedaan. Voordat ik t forum aansprak. 
 

ik heb de aflevering verwijderd. En ben naar terug kijken gegaan. Die kon ik wel kijken. Was een programma van net5

Tot  nu toe nergens last meer van


Met het verwijderen van de opname is het weer opgelost? Dat had ik niet verwacht. Blijf het nog wel even in de gaten houden met andere opnames, voor de zekerheid. Mocht het toch terugkomen dan kunnen we samen verder kijken. Op dat moment kan je de vragen die ik stelde dan ook nog beantwoorden.