Skip to main content

Kan  ook geen programma's terug kijken ook de bovenstaande code .Heb ook meerdere malen opnieuw geprobeerd. Weet niet hoelang dit is .Maar probeer al sinds maandag een programma terug te kijken.. 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Kan geen reactie lezen


Hallo @Flanna! Jammer dat herstarten geen oplossing biedt en dat je nu al enige tijd het betreffende programma niet terug kunt kijken. Kun je andere programma's wel terugkijken? Om je beter te kunnen helpen heb ik een aantal vragen. Welk modem gebruik je? En hoe zijn de ontvangers aangesloten op het modem? (Bedraad of via een DVS/versterker)? 

 

Allereerst adviseer ik je om een Frisse start uit te voeren. Ik ben benieuwd of dit iets oplevert. Hoor graag!


Kon geen enkele programma terug kjken.

Dus vanmiddag toen ik thuis kwam ,maar weer eens proberen te herstarten.

Weer niets ,op een gegeven moment kreeg ik foutcode 845 dus moest stekker uit modem 10 sec  en daarrna zelfde bij  itv kastje  eerst weer niets bleef op 85% hangen dus advies om te update gedaan bleef hij weer hangen.

Normaal had ik het opgegeven ,dacht voor ik naar KPN bel nog een keer .En duurde wel een poosje bleef even weer hangen bij 85% ,maar kreeg geen advies om te update En was het nr. aan het zoeken.

En wonder boven wonder ging hij opeens toch door( wel heel langszaam ) Maar alles doet het weer.

Denk dat het toch aan het update ligt. Is voor een poosje terug weer s’nachts gebeurt .En volgens mij heb ik al een poos niets terug gekeken

En dan is de ervaring  dat er wel vaak iets niet goed gaat.Misschien een betere controle of  alles goed werkt want is hoogst irritant


Er staan nu op één pagina 3 topics over dit probleem. Kan dat niet samengevoegd worden?


@Flanna Als het zo langzaam gaat, dan kan het ook aan de verbinding tussen modem en ontvanger liggen. Hoe is de ontvanger aangesloten op het modem? Met adapters (draadloze verbindingsset -dvs), bekabeld of via een versterker zoals Super Wifi.
Mocht het weer voorkomen en je maakt gebruik van glasvezelverbinding. Maak dan het glasvezelkastje minimaal 2 minuten stroomloos. Herstart (en eventueel reset) het modem en doe vervolgens een Frisse start. 


Nou fijn dan krijg vanmorgen bericht dat mijn netwerk verbeterd is .En dat ik het modem 2 min stekker eruit  daarna weererin en kan weer internetten en t.v. kijken, dus tussen ds middag gedaan.Nou nee dus elke keer weer bij 85 procent  bleef hij hangen .net als gisteren

Voor de 4de keer  ging hij software up daten.dat was gister ook en dan deed hij het weer.

Maar ik moest weer naar mijn,werk,was pas op 21% toen ik weg ging dus alles aan laten staan en dan moet de hond maar t.v. kijken als hij het weer doet. Anders horen jullie het wel Krijg er wel eens genoeg van.


Toen ik thuis kwam iets over vieren werkte alles weer a.u.b  niet weer verbeteren???

Heb er alleen maar ellende mee..

En  Lisa de vraag van jou over de aansluiting Het is bekabeld.En de oplossingen die je aandraagde die werken ook niet.Kun je ook niets aandoen.

Het heeft volgens mij te maken met het zogenaamde verbeteren van het netwerk.