Skip to main content

Ook ik hef steeds die melding. Vanavond zelfs vijf keer. Geen idee waarom. Misschien een nieuw kastje. Kan ook geen rechtstreeks contact krijgen met de KPN. Daar betaal je dan veel geld voor.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Ook ik hef steeds die melding. Vanavond zelfs vijf keer. Geen idee waarom. 

Wat voor een apparatuur heb jij in jouw netwerk?

Ik ben niet geïnteresseerd in PC's, tablets en telefoons maar wel alle andere apparatuur zoals switches, wifi accesspoints, NASsen, omvormer van de zonnepanelen, printer en andere IoT apparatuur.


Niet wat jij bedoeld 


Niet wat jij bedoeld 

Hoe weet jij wat ik bedoel?

Heb jij verder dan geen andere apparatuur op jouw netwerk?


Pardon??? Nee ik heb niets anders 


Jouw netwerk bestaat dus alleen uit een Experia/KPN Box, TV ontvanger en wellicht een PC, telefoon en/of tablet en niets anders, ook geen "draadloze" verbindingsset?

Heb je een VDSL aansluiting of een glasvezel aansluiting?


Ja wel een draadloze verbindingset

Een vdsl aansluiting. Maar ik ga morgen naar een kpn winkel. Kijken wat ze daar zeggen.


Ja wel een draadloze verbindingset

Een vdsl aansluiting. Maar ik ga morgen naar een kpn winkel. Kijken wat ze daar zeggen.

Ik denk niet dat je daar veel wijzer zult worden want in een KPN winkel loopt de kennis over die STB-NMC-400 melding niet rond. Je kunt je mijns inziens beter dat ritje besparen.

Sluit jouw TV ontvanger eens aan met een netwerkkabel rechtstreeks op Experia Box, ik ben er van overtuigd dat je dan geen STB-NMC-400 meldingen meer zult hebben.