Skip to main content

Heb ook steeds haperingen in het beeld zeer irritant hoop dat er een oplossing komt.

 

F.Habing

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @bollywood1296. Welkom op het KPN forum! Wat vervelend dat het beeld steeds hapert. Om dit probleem te verhelpen heb ik eerst een aantal vragen om het één en ander duidelijk te krijgen. Hoe is de tv-ontvanger aangesloten? Direct met een kabel aan het modem? Of zit er bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset, of switch tussen? Laat je ook gelijk jouw gegevens achter op jouw KPN Forum profiel?


Hoi Vikash

De tv ontvanger is bekabelt aangesloten op de modem, en er zit geen switch tussen.


Mijn advies is om de tv-ontvanger een keer te resetten. Ik hoor graag of dat het probleem oplost. Heb je ook problemen met een bekabelde internet verbinding? 


Hoi Vikash

Heb de tv ontvanger al 2 keer gereset en helpt niets en van de week had ik 2 keer dat de tv uitviel en geen beeld had in kon de tv ontvanger ook niet uitzetten via de afstandsbediening. En heb toen de stekker eruit gehaald en toen deed alles weer, word er een beetje moedeloos van dat is al de 4 keer in twee maanden tijd.

En met internet heb ik geen last is niet bekabeld maar via wifi. Hoop dat er een oplossing komt.

 

Gr F.Habing


Dat is inderdaad erg vervelend. Ik heb dit zojuist intern doorgezet naar een achterliggende afdeling. Zij gaan dit verder uitzoeken en nemen eventueel contact met jouw op. Laat je mij weten hoe het afloopt?


Hoi Vikash,

Bedankt voor je reactie ik hou je op de hoogte. 

Mijn tel: ******* ben ik overdag te bereiken.

 

Gr F.Habing

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Graag gedaan Frederik. Ik hoop dat het probleem snel verholpen wordt. :blush:


@bollywood1296 Is het probleem inmiddels verholpen?


Hoi Vikash

Het probleem is verholpen maar gisteren  donderdag 04-06-2020 ging de tv op zwart beeld en moest opnieuw resetten en was toen weer goed maar daar neem ik even weer contact op daarvoor bij P. Decker van KPN.

Gr F.Habing

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 


Dat is inderdaad erg vervelend. Ik heb dit zojuist intern doorgezet naar een achterliggende afdeling. Zij gaan dit verder uitzoeken en nemen eventueel contact met jouw op. Laat je mij weten hoe het afloopt?

 

Hoi Vikash

Het probleem is verholpen maar gisteren  donderdag 04-06-2020 ging de tv op zwart beeld en moest opnieuw resetten en was toen weer goed maar daar neem ik even weer contact op daarvoor bij P. Decker van KPN.

Gr F.Habing

 

Wat fijn dat het probleem verholpen is. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden.


Reageer