Skip to main content

Hallo,

sinds de overgang van Telfort-app naar KPN-app eerdre dit jaar moet ik steeds opnieuw inloggen in de iTV app. Voorheen met de Telfort-app bleef ik ingelogd, maar nu dus niet meer.

Ik krijg geen foutcode, er wordt ook niet vanaf meerdere apparaten hetzelfde account gebruikt; alleen via mn Android-app, dus lijkt mij ook geen issue met apparaatbeheer o.i.d.

Waarom blijf ik niet gewoon ingelogd? Of doe ik iets verkeerd..? De optie 'Bewaar e-mail-adres’ gaat ook steeds weer ‘uit', ook al vink ik die steeds trouw aan...

 

Het is een idee om je applicatie van je device te verwijderen en opnieuw te instaleren. Misschien dat door de omzetting bij KPN gegevens zijn aangepast en jou mobiel/tv deze nog in zijn geheugen heeft staan?


Welkom bij ons op het forum @JM68. Elke keer opnieuw inloggen is niet handig inderdaad, je wilt gewoon lekker kunnen kijken als je de app opstart. Heb je het opnieuw installeren wat Jeroen voorstelt al eens geprobeerd? Gaat het daarna beter?


In eerste instantie dacht ik dat het opnieuw installeren niet zou gaan helpen omdat ik de KPN app pas installeerde ruim nadat mijn Telfort-contract was omgezet.

Daarnet toch nog maar even geprobeerd:

*App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd direct via de ‘openen'-knop in de app-store; Helaas een foutmelding.

Play-store afgesloten, tablet opnieuw opgestart en de KPN-app ook opnieuw opgestart. Inloggen lukte goed.

Daarna de KPN-app afgesloten en na 5 min opnieuw geopen: ditmaal oznder opnieuw te hoeven inloggen. Heeft het dus toch geholpen!

 

 


Sorry, te snel geklikt: Antwoord van Jeroen Ruiter is idd de oplossing geweest.


Dat is goed om te lezen @JM68! Ik heb het gemarkeerde antwoord aangepast, Jeroen gaf het beste antwoord inderdaad :slight_smile:

Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.