Skip to main content
Beantwoord

Steeds opnieuw inloggen iTV online

• June 28, 2019
  • 6 reacties
  • 390 keer bekeken

ik moet met vernieuwde kpnitv op mijn laptop steeds opnieuw inloggen Hoe maak ik dit automatisch?

Admin: Bericht afgesplitst van inloggen itv online

Beste antwoord door Susan_

Goedemiddag @harry76, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat het niet lukt om hem automatisch te laten inloggen. Op het moment dat je inlogt, vink je dan aan 'bewaar e-mailadres'? Verder kan je in de browser instellen dat je wil dat wachtwoorden onthouden worden (aangeven bij elke nieuwe website of je het wil of niet). En welke browser gebruik je? Heb je dit probleem bij zowel Google Chrome als bij Internet Explorer (of gebruik je nog een andere?)

Ik hoor graag van je! 🙂
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 28, 2019
windows 10

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • June 30, 2019
Goedemiddag @harry76, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat het niet lukt om hem automatisch te laten inloggen. Op het moment dat je inlogt, vink je dan aan 'bewaar e-mailadres'? Verder kan je in de browser instellen dat je wil dat wachtwoorden onthouden worden (aangeven bij elke nieuwe website of je het wil of niet). En welke browser gebruik je? Heb je dit probleem bij zowel Google Chrome als bij Internet Explorer (of gebruik je nog een andere?)

Ik hoor graag van je! 🙂

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 30, 2019
ik gebruik microsoft edge Inloggen ging 2 keer automatisch, toen niet meer.Harry

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 1, 2019
Na lang zoeken oplossing gevonden Bedankt voor het meedenken!

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • July 2, 2019
@harry76 fijn om te lezen! Wil je dit misschien delen, voor eventuele meelezers? 🙂

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 2, 2019
Heb gebruik gemaakt van Google play Last Pass dit programma bewaart inloggevens Vriendelijke groet .Harry