Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem op LG Tv. Ongelooflijk irritant!

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze

Beste @Messy, welkom! Gaat het bij jou dan ook echt om de itv app of om de smart tv app? Als het om de smart tv app gaat, kan je eens controleren of jouw LG de nieuwste firmware heeft? Dat kan via de instellingen van de televisie. 


Hallo Marcia,

 

Dank voor de reactie. Het gaan om een SmartTv app. Mijn LG televisie draait de laatste versie van de firmware. 

 

Mvg


Dus je moet elke keer helemaal opnieuw inloggen. Lijkt mij ook heel irritant. Zou je de app eens een keertje willen verwijderen, en opnieuw installeren? Dan zul je wel een keer opnieuw inloggen natuurlijk, maar benieuwd of het daarna wel goed gaat. Er is voor zover bekend geen algemene storing mee namelijk.


Hoe staat het ervoor, @Messy? Heb je Paul zijn advies ter harte kunnen nemen? 


Hallo Marcia en Paul,

 

Ik heb de applicatie gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd. Ik hoefde geen credentials in te geven, dus dat is een goed teken. Ben benieuwd of dat bij de volgende update wel moet. We wachten het af. Dank iig voor jullie antwoorden.

 

Mvg


Top! Ik hoor graag of het nu normaal blijft werken.


Vandaag een update uitgevoerd van de app. Helaas, toch weer opnieuw moeten inloggen.


Was dit eenmalig na de nieuwe update? Of moet je nu weer elke keer opnieuw inloggen, @Messy?


Dit was eenmalig na de update. Nu hoef ik niet (steeds) meer in te loggen. Maar het gebeurt dus wel na elke update van de app.


Dit was eenmalig na de update. Nu hoef ik niet (steeds) meer in te loggen. Maar het gebeurt dus wel na elke update van de app.

Hi! Dit zou niet zo moeten zijn bij elke update, maar wel bij een recente inderdaad. Dit heeft te maken met een wijziging van domein. Dan werken de cookies niet meer namelijk. Dus als het goed is was deze laatste keer eenmalig.


Oke, dank voor het bericht. We gaan het zien. Op naar de volgende update!


Nou heb ik bij de nieuwste update hetzelfde. 

Gisteren 1x opnieuw ingelogd met abonr en pincode. Alles deed het weer. Vandaag weer 't zelfde probleem, maar nu kan ik helmaal niet meer inloggen.

App komst steeds met het verhaal dat ze niet in hetzelfde netwerk zitten. 

Alles is bekabeld aangesloten op de experia box. 

Mvg Maurice