Skip to main content

Goedenavond,

Sinds 3 maanden lid van KPN, sinds ik gebruik maak van de afstandsbediening (grijze platte achterkant) merk ik dat ik deze regelmatig moet resetten omdat enkele knoppen opeens niet meer werken. Het resetten van de afstandsbediening gaat ook niet gemakkelijk (source + 1 en forward knop), hij blijft een rood lampje aangeven en knoppen blijven niet te gebruiken. Vaak is de afstandsbediening na een halfuur proberen (incl. stekkers eruit en erin) pas weer volledig te gebruiken. 
 

Ik vraag me af of dit hoort bij een nieuwe afstandsbediening en of meerdere mensen hier last van hebben? 

Hallo @Demi L ,

Nee, dit is niet normaal. Tijd voor een nieuwe afstandsbediening ! 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het (opnieuw) aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 


Beste @Noordzee ,

 

Ik krijg het helaas niet voor elkaar om via de link een nieuwe afstandsbediening aan te vragen. Hij geeft inderdaad een foutcode aan, wanneer ik mijn product probeer toe te voegen laadt de pagina mijn overzicht niet. Via de app kan ik wel mijn tv abonnement als product zien maar lukt het aanvragen ook niet. 
 

Is het ook mogelijk om via de klantenservice een nieuwe afstandsbediening aan te vragen?

 

Groeten Demi 


Jazeker @Demi L ,

Dat is ook mogelijk. 
 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken. 


Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen)