Skip to main content

ik moet steeds vaker mijn kastje weer aan en uit doen voordat mijn tv het weer doet en hij valt ook vaker onder het tv kijken gewoon uit ik heb nog steeds wifi en geen kabel naar de experiabox

Welkom op het forum, @jerry-2 .

Wat lastig dat het kastje niet goed functioneert. Volgens mij doen je hem dan uit …. en dan weer aan op tv te kijken ipv andersom :grin: .

 

geen kabel naar de experiabox

Je hebt er dus een 'draadloze’ verbindingsset via het stopcontact tussen zitten?

 

Welk type DVS heb je? Nog de DVS 200 / MT 2360 ?

Welk type tv ontvanger is het?


de verbinding i draadloos het kastje is arris vip 2952


de verbinding i draadloos

Dan zou dat het probleem wel eens kunnen zijn. Het elektriciteitsnet is niet echt bedoeld voor data transport. Er kunnen veel storende invloeden zijn, zoals dimmers, magnetrons, en ander apparuur.

Zeker de DVS 200 (MT 2360) uit 2010 is heel gevoelig voor oneffenheden op het 230 volt net.

Ook nooit 230 volt kabels samen met data kabels laten lopen. Niet samenbinden bijvoorbeeld. Of door één buis...


Hoi @jerry-2. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het beeld steeds wegvalt tijdens het tv kijken. Heb je de stappen op onze servicepagina al eens doorlopen? Ik verwacht zelf ook dat het probleem jouw “draadloze” verbinding kan zijn, zoals @PeterG al aangeeft. Heb je de mogelijkheid om jouw tv-ontvanger (tijdelijk) bekabeld aan te sluiten op jouw ExperiaBox? Ik ben erg benieuwd of het dan wel goed werkt.