Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb 2 Arris kastjes. Alleen presteren jullie het al heel lang dat ik er maar één kan gebruiken. Bij 1 van de kastjes zat geen stekker. Al vele malen om een nieuwe stekker verzocht. Ik heb ook een paar maanden geleden een 12V stekker mogen ontvangen. Alleen past die niet op die Arris kastjes. Blijkbaar is het een apart model 12V stekker want alle varianten die ik thuis heb passen niet op dat kastje. Al verschillende mensen gespreken bij jullie klantenservice. En krijg verschillende verhalen:

  1. Ik zal u een nieuwe stekker opsturen → bleek de verkeerde te zijn (zomer 2020)
  2. Maar meneer, deze kastjes zijn oud → ik zal u nieuwe kastjes toesturen → nooit ontvangen.
  3. Meneer, mijn collega had ongelijk. We hebben nog wel stekkers van die Arris kastjes. Ik zal deze naar u op laten sturen (nov/dec 2020) → nooit ontvangen
  4. Dag Meneer. Ik zie inderdaad dat er een bestelling is doorgeven aan Logistiek. Maar ik kan niet zien of zij deze ook al in behandelingen hebben genomen en of de stekker inmiddels is verzonden
  5. Zie vier
  6. zie vier
  7. zie vier (9 januari 2021)
    Mogelijk dat ik nog een gesprek vergeten ben…...

@Kpn Hoe kan dit? Hoe moeilijk moet het zijn om een stekker te versturen? Want het resultaat is wel dat wij al maanden dat kastje niet kunnen gebruiken. Ik vind dat een toerekenbare tekortkoming van uw zijde. Ik ga er ook van uit dat hier een passende oplossing voor zal worden geboden. Los van het feit dat zaken die klanten afnemen bij u en waar zij ook voor moeten betalen, dan dienen te functioneren gebruikt moeten kunnen worden.

MVg, Ruben

 

Hallo en welkom op het forum @Brdige75. Ik zie dat er inmiddels een stroomadapter naar je is opgestuurd. Excuses dat he nu pas reactie krijgt via het forum. Het is helaas erg druk en topics worden opgepakt op datum van binnenkomst.