Skip to main content

een stekker van de super wifi is kapot. ik heb het gecheckt bij biede super wifi’s.

waar kan ik een nieuwe stekker bestellen?

Beste @Hansr01 

Dat is erg vervelend dat je problemen ervaart met de Superwifi.

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Het duurt wel even dat je een reactie krijgt, want ze gaan een bepaalde volgorde af.


een stekker van de super wifi is kapot. ik heb het gecheckt bij biede super wifi’s.

waar kan ik een nieuwe stekker bestellen?

Ergens in een webwinkel. Die SuperWiFi’s zijn je eigendom, is geen bruikleen. Als er iets kapot is moet je zelf voor reparatie of vervanging zorgen.


een stekker van de super wifi is kapot. ik heb het gecheckt bij biede super wifi’s.

waar kan ik een nieuwe stekker bestellen?

Ergens in een webwinkel. Die SuperWiFi’s zijn je eigendom, is geen bruikleen. Als er iets kapot is moet je zelf voor reparatie of vervanging zorgen.

Er zit altijd 2 jaar garantie op, dus
Volgens mij zijn ze er nog niet eens twee jaar, maar daar kan ik mis mee zijn.


een stekker van de super wifi is kapot. ik heb het gecheckt bij biede super wifi’s.

waar kan ik een nieuwe stekker bestellen?

Ergens in een webwinkel. Die SuperWiFi’s zijn je eigendom, is geen bruikleen. Als er iets kapot is moet je zelf voor reparatie of vervanging zorgen.

Er zit altijd 2 jaar garantie op, dus

Als je er een steen op zou laten vallen of de hond bijt de boel kapot, valt dat dan ook onder de garantie?


Dank jullie wel voor de reacties.

Inmiddels heb ik een nieuwe stekker besteld via KPN. Het stekkertje (1,5A) schijnt niet standaard te zijn en is daarom niet of weinig op voorraad in de winkels.