Skip to main content
Beantwoord

Stekker tv ontvanger defect

  • August 27, 2020
  • 12 reacties
  • 274 keer bekeken

Mbdenhaag
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

hallo kpn mijn kastje wil niet meer aan….bij aanzetten met knopje aan de achterkant gaat alles even knipperen en gaat alles vervolgens weer uit.

stekker omgewisseld en het is dus de stekker……..nu de vraag hoe krijg ik een nieuwe

gr peter

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi @Mbdenhaag, welkom op het forum! Dit gaan we inderdaad vervangen. Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice op 0800-0402 (gratis). Of  je mag je forumprofiel invullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt. Dan help ik je verder.

Geef dan ook even aan om welke ontvanger het gaat (laatste 3 cijfers van het serienummer onderop). Bij sommige typen ontvangers kunnen we namelijk niet de stekker los vervangen en moet het hele apparaat gewisseld worden.

 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Mbdenhaag
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 27, 2020

stekker van mijn ontvanger(kastje) defect…..hoe kan ik een nieuwe krijgen….misschien hebben jullie nog een leuke aantrekkelijke aanbieding voor mij?

gr peter


  • August 27, 2020

Die SetTopBox heb je in bruikleen. KPN doet daar niet moeilijk over. Even met de chat melden dan heb je het waarschijnlijk de volgende dag al in huis.

Onderste keuze op deze pagina

https://www.kpn.com/service.htm 

 


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 28, 2020

Hoi @Mbdenhaag, welkom op het forum! Dit gaan we inderdaad vervangen. Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice op 0800-0402 (gratis). Of  je mag je forumprofiel invullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt. Dan help ik je verder.

Geef dan ook even aan om welke ontvanger het gaat (laatste 3 cijfers van het serienummer onderop). Bij sommige typen ontvangers kunnen we namelijk niet de stekker los vervangen en moet het hele apparaat gewisseld worden.

 

 


Mbdenhaag
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 28, 2020

Ben nu aan het werk maar zal dat vanmiddag even doen alvast bedankt


Mbdenhaag
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 28, 2020

Hallo het is een arcadyan hmb2260 s/n j351191316     artikelnr 845812

Production date 2013/12/27

Ik hoor wel of je nog meer moet weten

 

Gr peter


Erwin van KPN
Moderator

@Mbdenhaag . Er is een nieuwe voeding onderweg. Mocht er woensdag nog niks afgeleverd zijn, laat het even weten.


Mbdenhaag
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 28, 2020

Ok dank je wel voor de snelle service....topp


Debora van Herk
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Goedendag,  ook ik heb problemen met de voeding/stekker van het tv kastje. 

Hij valt uit en als ik aan de stekker zit gaat hij op een bepaald punt aan en moet hij zo blijven  zitten, aanraken met bijv stoffen gaat hij uit.

Zou graag een nieuwe voeding ontvangen. 

Vriendelijk groet ,

Debora


  • August 1, 2022

Hallo @Debora van Herk even bellen met 0800 0402 en houdt het merk en typenummer van de tv-decoder bij de hand.

 


Debora van Herk
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Oh ik dacht ik doe het op deze manier, bellen kost 1,10 euro per minuut.


  • August 1, 2022

Hallo @Debora van Herk ik weet niet hoe jij aan dat tarief komt, maar bellen naar KPN is gratis via 0800 0402.

 


Debora van Herk
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Oh sorry ik zie het nu idd....verkeerd gekeken.

Bedankt ik ga ze bellen!