Skip to main content
Beantwoord

Stekker tv-ontvanger kapot

  • March 29, 2020
  • 3 reacties
  • 179 keer bekeken

Hallo,

Ik heb 2 TV ontvangers. 1 boven en 1 beneden. Wanneer ik de TV ontvanger van boven beneden aansluit doet de TV het. Dus de TV ontvanger is NIET stuk. Maar de stekker van boven is het lipje afgebroken. Deze kabel is getrokken door het hele huis heel. De stekkers die in normale omloop zijn passen niet op de TV ontvanger. Kan ik een nieuwe stekker ontvanger zodat ik deze aan de kabel kan zetten boven?

 

Paula

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Beste antwoord door Susan_

Goedemiddag @PVK, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je door een bepaald kapot onderdeel nu geen televisie meer kan kijken. Echter begrijp ik ook niet helemaal wat je bedoelt met 'stekker'. Gaat het om de adapter van de tv-ontvanger? En kan je er anders even een foto van maken? Dan kan ik kijken of ik iets dergelijks kan toesturen of dat je dit zelf moet aanschaffen.

Vul ook alvast je Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer, voor het geval dat ik iets kan nasturen. Kan ik dat bij een volgend bericht meteen doen :wink:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Hallo @PVK ,

 

Wees eens wat duidelijker. “Een stekker” zegt niemand iets. Bedoel je de netwerkkabel? De stekkertjes die daar aanzitten heeft KPN niet. Je kunt ze zelf overal kopen voor €0,50..


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 29, 2020

Goedemiddag @PVK, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je door een bepaald kapot onderdeel nu geen televisie meer kan kijken. Echter begrijp ik ook niet helemaal wat je bedoelt met 'stekker'. Gaat het om de adapter van de tv-ontvanger? En kan je er anders even een foto van maken? Dan kan ik kijken of ik iets dergelijks kan toesturen of dat je dit zelf moet aanschaffen.

Vul ook alvast je Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer, voor het geval dat ik iets kan nasturen. Kan ik dat bij een volgend bericht meteen doen :wink:


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 5, 2020

@PVK, ik heb geen reactie meer gehad. Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gezocht en een nieuwe stekker/ tv-ontvanger gekregen?