Skip to main content

Na 'resetten' ESPN hapert niet. Bij zenderwijziging blijft beeld stilstaan. ESPN is de enige zender die blijft stilstaan...

Om eerlijk te zijn is het mij niet geheel duidelijk wat het probleem is. Wat wordt er reset en hapert ESPN of blijft bij ESPN het beeld stilstaan en wanneer?


De zender ESPN blijft na 3 seconden stilstaan. 

Bij alle stekkers eruit, wachten en erin en  direct kanaal 14 (eral op heb) geen hapering. Zodra ik overschakel naar een volgend kanaal en weer terug ga naar ESPN blijft ie weer stilstaan…..

 


Apart. Welke tv ontvanger betreft dit?


KPN TV + Box (modelDIW7022).


Hoe is deze aangesloten op de modem? Met een UTP kabel? Of draadloos? Welk modem?

Het is wel opmerkelijk dat het maar 1 zender betreft. Ik heb ook tv+ en ESPN is net als andere zenders normaal te bekijken.


Hi @Gerda Lida! Wil je nog laten weten wat het antwoord op de laatste vraag van @Roy74 is? Dan helpen we samen verder om ESPN weer terug op tv te krijgen. 🙂


Het modem is draadloos.


Modem KPN Box 12


Ik denk dat je wilt zeggen dat tv+ draadloos is aangesloten op box12 toch? Hopelijk is de afstand niet te ver.

Wat invloed kan hebben is de instelling Multicast of Unicast. En is er gekozen voor automatisch de beste kwaliteit bij de Multicast/unicast instelling? En ook lees ik dat de SDR optie soms beter werkt dan HDR.


De afstand modem TV is 3,5 meter.

Wat Uw overige informatie betreft: voor mij is dit abracadabra…….we hebben het hele pakket laten installeren door de KPN monteur , dus dan mag/kan je aannemen dat ḧet dan toch goedkomt….

 

 


Ik zou eens kijken naar de videomodus en de beeldinstellingen.

De monteur zal goed werk hebben gedaan maar mogelijk is er bij jou wat mis gegaan of zijn er betere instellingen.Â