Skip to main content

Hallo, ik heb hetzelfde probleem ondervonden, bij het terugkijken van een programma! En het gebeurt dan ook dagelijks.. Wordt er ziek van.. Kunt u me helpen met dit probleem te stoppen? Groetjes Moontje-64 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welke KPN tv decoder heb je?

 

Meestal helpt het om de spanning er voor 2 minuten eraf te halen en daarna spanning erop en laten opstarten.

 

Als je de nieuwste DIW7022 hebt.

Druk op de KPN knop en houd hem ingedrukt totdat je het scherm krijgt opnieuw opstarten.

Laat hem opnieuw opstarten.

 

Hoe is de KPN tv decoder verbonden met de Experiabox of box12? 


Ik heb de allernieuwste decoder denk ik, want die is nog maar net geplaatst door een monteur. En mijn modem is een fritz box. En het is verbonden op de kabel of via de telefoonlijn.. Heb trouwens alles al geprobeerd wat u zei, maar niets helpt! Het probleem blijft bestaan 


@Mona-toetje 

 

Ik denk dat de Fritz box het probleem veroorzaakt.

Maar helaas weet ik hier verder van.

 

Misschien dat een andere KPN klant of een moderator je kan helpen.

 

Vul ook je profiel gegevens van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderator het makkelijk nakijken. 

I.v.m. drukte kan dit een paar dagen duren. 


Welkom bij ons op het forum @Mona-toetje. Vervelend dat het niet lukt om een opname terug te kijken. Joep helpt je al op weg, maar het is nog niet gelukt begrijp ik? Welk model FRITZ!Box heb je precies? En hoe is de TV+ Box daarop aangesloten, is dat met een directe kabel, is dat draadloos of anders?

Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.